بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

استراحتی که بر تن بازار نشست

علاوه بر تاثیرات دلار، شاهد استراحت بازار نیز هستیم و بعد از پشت سرگذاشتن این دوران، بازار مجددا رشد را تجربه خواهد کرد.
کد خبر : ۲۲۲۳۹۴
نقش
 
به گزارش بورس‌نیوز، در حالی یک‌ساعت از زمان معاملات امروز بازارسرمایه گذشته است که حقیقی‌ها در صف فروش قرار گرفته‌اند و این صف را محکم چسبیده و حقوقی‌های طمعکار به‌راحتی سهم‌ها را ازآن خود می‌کنند.
 
همایون دارابی، کارشناس بازار سرمایه در بررسی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: شاخص در محدوده ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی قرار دارد که یک عدد روانی بوده و قطعا عرضه‌ها افزایش پیدا می‌کند. 

وی به هفته‌های اخیر بازار سرمایه اشاره و اظهار کرد: شاهد استراحت بازار در مدتی که گذشت بودیم و به نظر می‌رسد بعد از گذران این دوران، بورس مجددا رشد را تجربه خواهد کرد. 

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص مدت زمان اصلاح بازار خاطر نشان کرد: اینکه تا چه زمان این موضوع به طول می‌انجامد به نقدینگی و فعالیت آن در بازار بستگی دارد. 

دارابی به تاثیر دلار نیز اشاره داشت و افزود: بازار دلار تا حدودی بورس را به طرف خود کشیده و شاهد تاثیرگذاری آن بر بازار خواهیم بود، در همین حال شرکت‌های صادراتی نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

دیوی که سرمایه‌گذاران برای خود ساخته‌اند

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری پارند در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بیمه سبد سرمایه‌گذاری‌ها با چیدن گلی از هر بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

ایجاد انگیزه خرید برای سهامداران

بورس نیوز نظر کارشناسان بازار سرمایه را جویا شد؛

سقف "دلار" و کف "بورس"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Belgium
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
در مهمترین پرسش سایت تدان که زیر مجموعه ان شرکت (مپنا)کی به بازار عرضه میشودشرکت مپنا خوانندگان رابه همان پرسش ارجاع داده یاللعجب یاللعجب یاللعجب............احتمالا تصورشد که مانند بعضی معلمان وجبی نمر ه میدهند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
بازار تا یک و چارصد بدون شک افت میکنه‌