بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
همراستا با کاهش محدودیت‌های کرونا رقم خورد؛

رشد محسوس درآمد‌های "سپ"

پس از رشد درآمد‌های حاصل از موبایل و فعالیت‌های اینترنتی در در ماه‌های اخیر، درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات کارتخوان در خرداد ماه از رشد محسوسی برخوردار بوده است.
کد خبر : ۲۲۲۴۶۸

رشد محسوس درآمد‌های

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از رشد نامحسوس درآمد‌های شرکت سامان کیش در اردیبهشت ماه آن هم پس از پشت سر گذاشتن دو ماه دشوار در شرایط کرونایی در فروردین و اسفند ماه سال ۱۳۹۸، اکنون شاهد افزایش مجدد درآمد‌های این شرکت در خرداد ماه هستیم.

رشد محسوس درآمد‌های

رشد درآمد‌های حاصل از موبایل و ارائه خدمات حاصل از کارتخوان در خرداد در مقایسه با اردیبهشت ماه سال جاری از مهمترین نکات گزارش منتشر شده این شرکت است.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، پس از رشد درآمد‌های حاصل از موبایل و فعالیت‌های اینترنتی در در ماه‌های اخیر، درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات کارتخوان در خرداد ماه از رشد محسوسی برخوردار بوده است.

با این وجود افت چشمگیر تعدد تراکنش‌های خرید و استقبال مردم از خرید‌های عمده در ماه‌های اخیر و پس از شیوع کرونا، افزایش نرخ ارز در سال گذشته و افزایش هزینه‌های خرید دستگاه‌های پوز جدید و همچنین هزینه‌های استهلاک شاید از اصلی‌ترین دغدغه‌های این روز‌های سهامداران شرکت‌های پرداخت الکترونیک باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مقایسه با تیرماه رقم خورد؛

رشد نامحسوس درآمد‌های "سپ"

عضو هیئت رئیسه انجمن وارد کنندگان موبایل عنوان کرد: 

مافیای ۵۰ نفره تلفن همراه 

صدای سودسازی از پُزهای این شرکت آمد؛

"سپ" و رشد درآمد‌های حاصل از pos

ارسال نظر