بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط (هفته منتهی به ۱۰ تیر ۱۳۹۹)

پربازده ترین و کم بازده ترین صندوق سرمایه گذاری مختلط

بیشترین جذب سرمایه توسط صندوق تجربه ایرانیان به مبلغ ۱.۸۴۳ میلیارد ریال و پس از آن توسط صندوق آرمان سپهر آشنا به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال صورت گرفته است.
کد خبر : ۲۲۲۷۲۱

پربازده ترین و کم بازده ترین صندوق سرمایه گذاری مختلط
 
بورس نیوز در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط پرداخته است. اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره نمود. همچنین میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده است. میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.
پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:
پربازده ترین و کم بازده ترین صندوق سرمایه گذاری مختلط
پربازده ترین و کم بازده ترین صندوق سرمایه گذاری مختلط
ارزش صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط در پایان هفته منتهی به ۱۰ تیر ماه سال جاری به ۳۴ هزار و ۶۷۳ میلیارد ریال رسیده است. در هفته گذشته منابع مالی جدید وارد شده به این صندوق‌ها معادل ۲.۲۲۳ میلیارد ریال بوده است. بیشترین جذب سرمایه توسط صندوق تجربه ایرانیان به مبلغ ۱.۸۴۳ میلیارد ریال و پس از آن توسط صندوق آرمان سپهر آشنا به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال صورت گرفته است.

میانگین بازدهی هفتگی این صندوق‌ها در هفته گذشته به ۵.۲۸ درصد رسیده است. بیشترین بازدهی هفتگی محقق شده مربوط به صندوق‌های سپهر اندیشه نوین با ۹.۲۶ درصد بوده است. کمترین بازدهی نیز مربوط به صندوق آرمان سپهر آشنا به میزان ۲.۵۶ درصد بوده است.
بیشترین ارزش صندوق‌های مختلط مربوط به صندوق تجربه ایرانیان با ۱۱.۵۹۶ میلیارد ریال است. پس از آن صندوق ثروت آفرین پارسیان و گوهر نفیس تمدن به ترتیب با ۳.۹۳۶ و ۳.۸۳۹ میلیارد ریال قرار دارند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به عملکرد صندوق سرمایه گذاری توسعه صادرات؛

کاهش ارزش صندوق به کمتر از ۸۰۰ میلیارد ریال

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط؛

میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۱۹۳ درصد رسید

نگاهی به عملکرد صندوق قابل معامله سپهر اندیشه نوین؛

کسب بازدهی سالیانه بیشتر از میانگین محقق شده سایر صندوق‌های مختلط

ارسال نظر