بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به جولان نورچشمی ها بر فرش قرمز بورس و جلب مشتری در شرکت بیمه با امریه و...
کد خبر : ۲۲۲۸۷۱

جولان نورچشمی ها بر فرش قرمز بورس

 

به گزارش بورس نیوز سکه امروز کانال ۱۰.۵ میلیون تومانی را هم فتح کرد، در حالی که هم رئیس و هم نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اصرار داشتند هر سکه حباب تقریبا ۱ میلیون تومانی دارد. ولی نکته اینجا است که این بزرگواران تا چندی قبل، افزایش قیمت سکه را به گردن معاملات گواهی سپرده سکه بورسی می انداختند و آنقدر گفتند و گفتند تا این بازار را محدود کردند؛ همان طور که دو سال قبل هم گرانی سکه را به گردن بازار آتی سکه انداختند و آن بازار را هم تعطیل کردند. اما جالب اینجاست که حالا توپ سکه در زمین خودشان است، باز هم سکه حباب دارد و معلوم نیست این بار کاسه و کوزه بر سر چه کسی شکسته خواهد شد. اتحادیه املاک هم از قافله جا نمانده و بانک ها را سوداگران اصلی بازار املاک معرفی کرده اند. قطعا اگر بیاموزیم که مشکلات حوزه خود را بدون فرافکنی بپذیریم، اوضاع بهتری خواهیم داشت.
هر چه هست از ابتدای دولت اهالی فعلی پاستور سکه طلا حدود ۸۴۰ درصد رشد کرده است! یعنی نزدیک به ۱۰ برابر. امروز هم بعضی ها از سکه ۲۰ میلیون تومانی صحبت می کردند. قیمت ملک هم طوری بالا رفته که خود آقایون اعلام کرده اند شاید دهک یک درآمدی، ۱۰۰ سالی کار کنند و چیزی نخورند، بتوانند آلونکی خریداری کنند. ولی هیچ کسی دلواپس بازار سکه و... نیست و فقط و فقط، رشد بازار سرمایه بوده که خار چشم دلواپسان شده است!

 

جولان نورچشمی ها بر فرش قرمز بورس
یکی از بلاهایی که خیلی از ما تجربه کرده ایم، تبعیض بین فرزندان است. با وجود آنکه گفته می شود همه فرزندان ارزشی برابر برای والدین دارند، ولی معمولا هر خانواده ای یک عزیز دردانه و نور چشمی دارد. بازار سرمایه هم این روزها نور چشمی دارد؛ دوستان محبت کردند و به خاطر افزایش حجم معاملات، تایم معاملات نازپرورده هایشان را به بعد از زمان عادی معاملات بازار تغییر دادند! فعالان بازار هم باورشان شد نور چشمی ها چیزی اضافه تر از سایرین دارند و طوری صف کشیدند که بیل گیتس درخواست فرزندخواندگی برای بورس ما فرستاد. کاش اوضاع همیشه همین طور گل و بلبل باشد...

 

جذب مشتری با امریه
یکی از شرکت های بیمه با توصیه نامه (یا بهتر است بگوئیم امریه) یکی از مقامات، مشتری جذب می کند. این هم از اتفاقاتی است که نباید از شنیدن آن تعجب کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد؛

بررسی ۲نکته در زیرمجموعه‌های "برکت"

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد؛

بررسی ۲نکته در زیرمجموعه‌های "برکت"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
کلیه دلالان که بورس را رقیب و مانع بی نظمیها و اختلالات خود در بازار میدانند با آن مخالفت میکنند این طبیعی است
عیدمحمدریاضی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
تادلال بازی مسکن هست متعادل نمی شود مگر عرضه مسکن دربورس ودلالی مسکن جمع شود