بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
مدیرمالی گروه صنعتی ویتانا در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

خبر‌های خوب "غویتا " در ۲۰۲۰

.مدیرمالی گروه صنعتی ویتانا در ارتباط با تولید شرکت اظهار کرد: راه اندازی کارخانه کاسپین ۱ و به مدار آوردن ۷ خط از ۹ خط راه اندازی شده، همگی نشان از تولید داشته و سال مالی ۲۰۲۰ شاهد اعداد بسیار خوبی نسبت به سال گذشته خواهیم بود
کد خبر : ۲۲۲۹۶۶
خبر‌های خوب
 

 

مجتبی سعیدی به حوزه صادرات نیز اشاره داشت و به بورس نیوز گفت: گروه صنعتی ویتانا همواره به دنبال فضا‌های جدید سرمایه گذاری بوده و کشور‌های شمال آفریقا، حوزه خلیج فارس، غنا و چین را در دستور کار خود قرار داده که نوید روز‌های بهتری برای صادرات این شرکت خواهد بود.

سعیدی در خصوص مشکل معافیت مالیاتی کاسپین خاطر نشان کرد: مصوبه هیئت دولت به سازمان امور مالیاتی ابلاغ شده و پس از آن معافیت مالیاتی خواهیم داشت..

وی ادامه داد: پس از رسیدگی اداره مالیات در سال مالی ۲۰۱۸، موفق به کسب معافیت مالیاتی سال مذکور از کارخانه کاسپین شده و در واحد اداره مالیاتی موضوع کاملا تفهیم شد.

مدیرمالی "غویتا" تصریح کرد: بعد از مصوبه هیئت دولت همه چیز شفاف شده و تمام کارخانه‌های موجود در شهرک صنعتی کاسپین می‌توانند از این معافیت استفاده کنند که شرکت ویتانا نیز در این لیست قرار دارد.

خبر‌های خوب

خبر‌های خوب
سعیدی در پاسخ به این سوال که «تامین منابع پروژه‌های توسعه ایی از چه محلی صورت می‌گیرد» عنوان کرد: با توجه به شرایط شرکت ویتانا در بازار سرمایه، تصمیم هیئت مدیره بر آن شد منابع مازاد در پرتفو سایر سهام‌های عرضه شده در بورس، خریداری شده و مشکلی در تأمین مالی پروژه ها با توجه به تسهیلات دریافتی و در جریان وجود ندارد.

 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۷ ماهه شرکت به ۲.۴۸۹ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۳.۵ درصدی نرخ فروش بیسکوئیت ویتانا

افزایش ۱۰درصدی نرخ فروش، به سهامداران خودنمایی کرد؛

بیسکوئیت داغ "غویتا" با رشد تابستانی

میزان فروش ۶ماهه این بیسکوئیت‌فروش بررسی شد؛

رشد بیش از ۵ درصدی نرخ فروش محصولات ویتانا

ارسال نظر