بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

فوتبال یا کارگزاری...

ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به خبر باز کردن شیر فلکه عرضه‌های اولیه و مجمعی که فقط پز مدیران بود و...
کد خبر : ۲۲۳۱۱۵

باز کردن شیر فلکه عرضه های اولیه و پز مدیران با آنلاین دروغین

به گزارش بورس نیوز سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که صنعت کارگزاری‌ها چیزی از وضعیت فوتبال کشور کم ندارند، سه‌قولو‌های بازار که مانند گروه "تاس" همش قطع هستند و بهانه می‌آوردند و برخی دیگر از مدیران، در جابه‌جایی‌ها هت‌تریک می‌کنند.
همین مدیران تازه جابه‌جا شده، گویا در سکوت اهالی ملاصدرا درصدد تقویت یک خبرگزاری بوده تا روابط‌عمومی خود را به پایگاه خبری ارتقا دهد، همانطور که دیگر کارگزاری‌ها همچین روندی را در پیش گرفتند و صدای کسی هم درنیامد اما؛ گویا اینبار قرار است که از این پایگاه خبری چند روزه، خبرهای بیشتری از داستان‌های هزار و یک شب و مادرزن و داماد بشنویم.

شیر فلکه عرضه های اولیه باز می شود؟

امروز از پاستور خبر دادند شیر فلکه عرضه های اولیه را باز خواهند کرد و با روزی یک عرضه اولیه، کام تان شیرین خواهد شد! تا قبل این قرار بود هفته ای یک عرضه اولیه انجام شود و باز به خاطر بررسی بیشتر و... گاهی هفته ها عرضه اولیه ای نداشتیم. آنها هم که عرضه می شدند، گاهی آنقدر کم حجم بودند که نمیخریدیم، سنگین تر بودیم. حالا چطور قرار است عرضه اولیه ها زیاد شود و شرکت ها از قیف تنگ ملاصدرا عبور کنند، معلوم نیست.

مرگ خوب است، ولی برای همسایه
یکی از شرکت های بیمه که اتفاقا سکان هدایتش به دست یکی از داعیه داران شفافیت در صنعت بیمه است و در دوران مدیریت قبلی به سختگیری شهره بوده، تمایلی به شفافیت و اجرای مقررات ندارد. این بزرگوار گفته گزارش انحرافات از مقررات بیمه مرکزی را برای ذینفعان منتشر نمی کند و فقط این گزارش را به نهاد ناظر می دهد! گاهی مرگ خوب است ؛ اما برای همسایه...

سیگنال سوگلی ها را ناظر صادر کرد

توقف چند روزه یل تازه وارد بازار سرمایه در روزهایی که همه چیز صف خرید بود و بعد هم مخالفت با رشد ۳۷ درصدی و بازگشایی با دامنه نوسان ۵ درصدی بر خلاف مقرراتی که خودشان وضع کرده اند، سهامداران این شرکت را متضرر کرد؛ این در حالی است که سوگلی ها بعد از تایم بازار، نمایش حرکات موزون دارند و روزی ۵ درصد بالا می روند و کسی هم عین خیالش نیست‌‌. جهت دادن به بازار از سوی هر شخصیتی که باشد، صحیح نیست‌.

آنلاین دروغین

برگزاری مجمع بصورت آنلاین اتفاق خوشایندی است که به سبب شیوع ویروس کرونا امسال در این بازار شاهد آن هستیم ولی امیدواریم با ریشه کن شدن کرونا، کماکان پوشش خبری مجامع، آنلاین هم انجام شود‌. اما نکته عجیب این است که بعضی شرکت ها انگار از موتوری جنس گرفته اند! آگهی می کنند که مجمع آنلاین پوشش داده خواهد شد و لینکی هم ارائه می کنند؛ ولی لینک در تایم برگزاری مجمع اطلاعات دانشگاه آزاد را نشان می دهد! سهامداران را چه فرض کرده اید؟؟؟ نکند خواسته اید پز بدهید که ما هم آنلاین داریم...

اشتراک گذاری :
ارسال نظر