بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
کد خبر : ۲۲۳۱۱۸

هر وقت ماهی را از آب بگیرید، می‌میرد یا تازه‌ است! این یک نگرش مدیریتی و تنها اختلاف نظر یا اپیزود سرگردانی از نوع مدیریت در شفاف‌ترین بازار است که ادعای آن را داریم؛ بالاخره ماهی تازه است یا می‌میرد...

دقیقا در روزهایی که ماهی‌ها در حوض بورس شروع به جست‌وخیزهای جالبی همچون ماهی‌های پرنده اقیانوس آرام کرده‌اند، برخی از شرکت‌ها می‌خواهند ماهی‌سیاه خود را مانند ماهی رنگی‌های شب‌عید به مشتریان یک‌شبه قالب کنند؛ این مشتریان یا همان تازه‌واردهای بورسی که رنگ‌ولعاب بازار آنها را مدهوش و سرگشته کرده، پای اعتماد به رسانه‌ملی، شاید غرق در مرداب سودجویی‌ها شوند.

در همین ابتدا، یک سوال اساسی ذهنمان را درگیر کرد؛ آن‌هم از داده‌های منتشر شده و عیان خود شرکت در بازارسرمایه این سوال را باید مطرح کرد و پرسید؛ فرانچــسکوی تلویزیون ملی ما که تبلیغ کنسرو سهام می‌کند، باید همان شرکت "گروه کارخانجات صنعتی تبرک" باشد که با نماد "تبرک" در بازارسرمایه زیست می کند،چراکه تبرک دیگری نداریم.

 

ادامه این مطلب را می‌توانید در لینک مشاهده کنید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کدام "پدرخوانده" برای سهمی با ۴۵ تومان سود سالانه، ۵.۰۰۰ تومان پول بدهد؛

"تبرک" و آدرس اشتباه به سهامدار

آیا فرانچسکو پاسخی دارد؛

کاهش ۸۰ درصدی سود انباشته "تبرک"

کارشناس صنعت غذایی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بی‌رنگی رُب از مدیریت کلان/ کمبود موادغذایی همسایگان از جیب ایرانی‌‌ها رفت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
یک بورس باقی مانده بود که با این افزایش های بی حد و حساب فاتحه آن را هم می خوانند