بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
مدیرعامل شرکت رایان هم افزا گفت: ۷۰ درصد شرکت‌هایی که مجوز سبدگردانی دارند از سرویس‌های رایان هم‌افزا استفاده می‌کنند.
کد خبر : ۲۲۳۳۹۵

استفاده ۷۰ درصد سبدگردان‌ها از

به گزارش بورس نیوز، نشست خبری عرضه اولیه سهام شرکت رایان هم افزا در نماد معاملاتی "رافزا" در بازار دوم فرابورس برگزار شد.

حمیدرضا عبدالله‌پور، مدیرعامل شرکت رایان هم افزا اظهار کرد: فعالیت اصلی این شرکت تولید نرم‌افزار‌های موردنیاز کارگزاران بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌ها و ارائه خدمات ‏نرم‌افزاری است.

‏وی افزود: شرکت رایان هم افزا زیرساخت‌های نرم‌افزاری ۵۵ درصد از کارگزاری‌های دارای مجوز معاملات برخط در کشور را ارائه می‌کند.

مدیرعامل شرکت رایان هم افزا ادامه داد: همچنین ۷۰ درصد شرکت‌هایی که مجوز سبدگردانی دارند از سرویس‌های رایان هم‌افزا استفاده می‌کنند.

عبدالله پور همچنین درخصوص درآمد شرکت رایان هم افزا خاطرنشان کرد: ۵۹ درصد درآمد شرکت رایان هم افزا مربوط به خدمات سامانه معاملات برخط، ۲۴ درصد از محل خدمات مدیریت کارگزاری و ۱۶ درصد مربوط به خدماتی است که به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ارائه می‌کند.

مدیرعامل رایان هم افزا با اشاره به سود خالص این شرکت بیان کرد: در سال ۹۸ این شرکت ۲۷ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده و پیش‌بینی سود سال ۹۹ نیز ۶۴ میلیارد تومان بوده که در سه‌ماهه نخست امسال ۲۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

عبدالله‌پور، استراتژی این شرکت جهت توسعه پایدار را توسعه زیرساخت و هسته اصلی نرم‌افزار، ارائه سیستم‌های جامع برای گروه‌های خدمات مالی و ارائه سرویس‌های جامع روی زیرساخت‌ اصلی نرم‌افزار جهت توسعه سیستم‌های بیرونی عنوان کرد.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فعال حوزه اقتصاد در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

آزمون و خطا درعرضه اولیه‌های ارزان قیمت

هفتمین عرضه اولیه فرابورس انجام شد؛

تخصیص ۶ سهم در عرضه اولیه "رافزا"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

"عرضه اولیه" ارزان و تنها جذب نقدینگی سرگردان

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

رشد تردیدها در بازار با افزایش شناوری سهام

ارسال نظر