بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
جمع کل درآمد‌های عملیاتی این شرکت داروساز به ۱.۷۱۳ میلیارد ریال رسیده که ۱۲ درصد افزایش را نسبت به سه ماهه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۳۵۸۱

گزارش ضعیف

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت البرز دارو در ادامه گزارش‌های ضعیف سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹، عملکرد ضعیفی را ثبت کرده که سود محقق شده سه ماهه نخست این شرکت به ۲۸۲ ریال به ازای هر سهم رسیده است. این سود نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته که رشد سودآوری شرکت صرفا به دلیل کسب درآمد‌های غیرعملیاتی از محل سود فروش دارایی‌های ثابت محقق شده و سود عملیاتی شرکت صرفا یک درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

گزارش ضعیف

جمع کل درآمد‌های عملیاتی این شرکت داروساز به ۱.۷۱۳ میلیارد ریال رسیده که ۱۲ درصد افزایش را نسبت به سه ماهه سال گذشته نشان می‌دهد. ثبات نسبی نرخ دارو منجر به عدم افزایش درآمد‌های شرکت‌های دارویی شده است.

سود عملیاتی شرکت نسبت به سه ماهه سال گذشته تغییر خاصی را نشان نمی‌دهد و به ۷۴۵ میلیارد ریال رسیده است. در نهایت سود خالص شرکت با احتساب سود ناشی از فروش دارایی‌های ثابت که معادل ۹۷ میلیارد ریال بوده به ۵۲۵ میلیارد ریال رسیده که افزایش ۱۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عملکرد سه ماهه انتهایی سال چنگی به دل نمی‌زند؛

تعدیل مثبت ۶۵ درصدی سودآوری "دالبر"

آیا سود ۱۵۰تومانی به ازای هر سهم شناسایی می‌شود؛

گزارشی امیدوار کننده از "دالبر"

سرمایه این داروساز به ۲.۲۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید؛

افزایش ۱۸درصدی سرمایه "دالبر"

مدیر مالی گروه دارویی «برکت» در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

تداوم روند صعودی سودآوری دارویی‌ها

ارسال نظر