بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
سهامداران مطلع، با این کلمات جمله بسازند؛

قیمت‌های ۶۰.۰۰۰ریالی، زیان ۴۸۱ ریالی و "مرقام"

درآمد‌های شرکت به ویژه در بخش خدمات نرم افزاری نه تنها رشد محسوسی نداشته بلکه این فروش منجر به تحقق زیان ناخالص نیز شده است.
کد خبر : ۲۲۳۸۴۲

تحقق ۴۸۱ ریال زیان خالص ۹ ماهه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در حالی که این روز‌ها بازار سرمایه کشور پر شده از سهامداران آماتور و کداولی‌ها که تا ماه‌های پیش و شاید هم اکنون هم، حتی تعریف دقیقی را از سهم و شرکت‌های سهامی را نمی‌دانند، شرکت‌ها رقابتی تنگاتنگ برای افزایش زیاندهی و رشد قیمت سهام خود دارند.

تحقق ۴۸۱ ریال زیان خالص ۹ ماهه

ثیت رکورد‌هایی بی‌سابقه و قیمت‌هایی در حدود ۶۹.۰۰۰ ریالی در نماد "مرقام" در هفته گذشته در حالی رقم خورده که صورت‌های مالی ۹ ماهه حسابرسی نشده این شرکت زیان خالصی ۴۸۱ ریالی و بیش از ۵ برابری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را در روز گذشته روانه کدال کرد.

از نکات قابل توجه در شناسایی زیان ۲۴۰ میلیارد ریالی خالص این شرکت در ۹ ماهه سال مالی ۱۳۹۹، رشد ۱۸ درصدی درآمد‌های شرکت و البته ۳۹درصدی بهای تمام شده در مقایسه با ۹ماهه سال گذشته بوده که این موضوع به همراه ۲۳۷ میلیارد ریال هزینه‌های فروش و ۱۰۰میلیارد ریال سایر هزینه‌های عملیاتی منجر به تحقق ۲۶۶میلیارد ریال زیان عملیاتی شد.

تحقق ۴۸۱ ریال زیان خالص ۹ ماهه

همانگونه که در جدول هم مشاهده می‌شود، درآمد‌های شرکت به ویژه در بخش خدمات نرم‌افزاری نه تنها رشد محسوسی نداشته بلکه این فروش منجر به تحقق زیان ناخالص نیز شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر