بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
شرکت پتروشیمی لردگان به زودی افتتاح رسمی خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۳۹۰۴
پله‌ای بالاتر برای شلرد/ افزایش سرمایه در نیمه دوم سال
 
 
به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی سالیانه پتروشیمی لردگان در شهرکرد برگزار شد. محسن محمودی، مدیرعامل این شرکت در خصوص درصد فروش داخلی و خارجی محصولات شرکت کود شیمیایی اوره لردگان اظهار کرد:میزان درصد سهمیه فروش داخلی و صادراتی توسط مراجع ذیربط صورت گرفته و پیش بینی می‌شود که۸۰ درصد فروش صادراتی باشد.

وی ادامه داد: قیمت اوره صادراتی کشور در حال حاضر بر اساس قیمت پایه جهانی در حدود هر تن ۲۰۰ دلار بوده که بسته به قیمت حمل ممکن است کمی تغییر کند، از سوی دیگر قیمت‌گذاری داخلی در دست بخش نظارتی دولتی است.

 محمودی در خصوص تعهد فروش محصولات به چین گفت: در قرارداد‌های فاینانس که شرکت کود شیمیایی اوره لردگان با چین امضا کرده، متعهد به انجام صادرات محصول تنها به کشور چین نخواهد بود و ممکن است این شرکت بر اساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته چین را نیز به عنوان یک خریدار در تعاملاتش داشته باشد اما؛ تعهدی تنها برای فروش به چین ندارد.

وی ادامه داد: همواره نوع بازار برای شرکت‌ها به دلایل متعدد حائز اهمیت بوده و این پتروشیمی لردگان برنامه‌ریزی‌هایی برای خروج از بازار پایه و ورود به بازار بالاتر را دارد که لازمه آن بررسی‌ها و تغییرات لازم در بحث فروش، سرمایه، سود عملیاتی و فاکتور‌های دیگر بوده که در اولین فرصت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل پتروشیمی لردگان با تاکید بر انجام اصلاح ساختار مالی شرکت، درباره افزایش سرمایه "شلرد"عنوان کرد: افزایش سرمایه در مرحله اول در دستور هیئت مدیره قرار خواهد گرفت و پس از تهیه طرح توجیهی احتمالا در نیمه دوم سال پس از اخذ مصوبه مجمع عمومی محقق خواهد شد
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت کود شیمیایی اوره لردگان خبر داد؛

ظرفیت تولید اوره ۱.۰۷۵ هزار تنی "شلرد"

مدیرعامل شرکت کود شیمیایی اوره لردگان گفت:

فاز سوم "شلرد" در حال نهایی شدن

مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان خبرداد:

اوره لردگان، سهمیه "شیراز" را می‌خورد

ارسال نظر