بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
فروش ۴ ماهه نخست شرکت در بورس کالا به ۲۵ هزار میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۲۲۴۰۶۳
فروش ۲۵ هزار میلیارد ریالی
به گزارش بورس نیوز هفته گذشته شاهد معاملات بیش از ۲.۳۸۲ میلیارد ریالی شرکت ذوب آهن اصفهان در بورس کالا بودیم. به این ترتیب جمع کل درآمد‌های محقق شده این شرکت از محل عرضه‌های صورت گرفته در بورس کالا از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه امسال به حدود ۲۵.۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
نرخ فروش تیرآهن شرکت با افت بیش از ۱۳ درصدی و محسوس نسبت به هفته قبل به ۹۲.۶ میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است. در این هفته ۲۰.۹۰۰ تن تیرآهن توسط این شرکت عرضه گردید که با تقاضای ۲۹ هزار تنی همراه بوده است.

سبد میلگرد این شرکت نیز با عرضه و معامله ۵.۵۰۰ تنی همراه بود و نرخ فروش میلگرد ۷۶ میلیون ریالی به ازای هر تن معامله گردید. این نرخ بیش از ۳.۵ درصد کاهش را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.
همچنین در هفته گذشته مجددا شاهد معاملات ریل به عنوان یکی از محصولات جدید این شرکت بودیم. ۱۱۰ تن ریل تولیدی این شرکت با متوسط نرخ ۱۵۷ میلیون ریال به ازای هر تن معامله گردید.
در جدول زیر آمار معاملات محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان ارائه شده است:
فروش ۲۵ هزار میلیارد ریالی

همچنین در نمودار زیر روند تغییر نرخ محصولات این شرکت طی سه ماه اخیر ارائه شده است. همان گونه که در نمودار نیز مشخص است شاهد افت نرخ‌ها پس از چند هفته رشد قیمت پیاپی هستیم. همچنین جمع کل معاملات این شرکت در چهار ماه سال جاری به حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال رسیده است. متوسط فروش هفتگی این شرکت به ۲.۳۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
فروش ۲۵ هزار میلیارد ریالی
اشتراک گذاری :
ارسال نظر