بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به حواشی بازار فولاد و عملیات تروریستی در بورس تهران و...
کد خبر : ۲۲۴۴۷۹

جو عملیات تروریستی در بورس تهران

به گزارش بورس نیوز، بعضی دوستان مرتب از حباب بورس و نگرانی هایشان حرف می زنند؛ حالا انگار ذکر مصیبت فایده نداشته، دست به کار دیگری زده‌اند و اعلام کرده‌اند کانال‌های بورسی از سوی منافقان و ضد انقلاب هدایت می‌شود! تقصیر اینها نیست البته، زیاد غرق شاهرگ شده اند و جو بمب‌گذاری و منافقین و ضد انقلاب گرفته‌اند، معروفیت هزینه‌زاست آآآ اخوی.

با خبران عالم، بی‌خبران غم‌اند

دو روز پیش بود که شایعه خروج فولاد از بورس کالا مطرح شد؛ اگرچه به سرعت تکذیب کردند، ولی باز هم ثابت شد که تا نباشد چیزکی...

فولادی ها این روزها به بحث داغ روز تبدیل شده اند و حالا هم یکی از اهالی بهارستان به پاستور نامه زده که قیمت‌گذاری‌های زنجیره فولاد اصلاح گردد.

هر چه هست به نظر می‌رسد فولادی‌ها تغییراتی در پیش دارند و امیدواریم این تغییرات از جنس کاهش عرضه‌ها در رینگ بورس‌کالا نباشد چرا‌که کمرنگ‌تر کردن نقش بورس‌کالا در معاملات در شرایطی که دنیا به سمت توسعه بورس‌های کالایی حرکت کرده، اصلا منطقی نیست. البته جالب اینجاست که همه جلسات و بحث ها پیرامون فولاد است و همه در جریان هستند، به‌غیر از خود فولادی‌ها!

نهادهای دامی با نرخ آب‌معدنی

واردات نهاده‌های دامی در ماهه اول سال ۳۱درصد کاهش داشته؛ احتمالا یا به دام‌ها آب خالی می‌دهند یا باید منتظر جهش قیمت گوشت در بازار باشیم. نکته اینجاست که الان مساله نادیده گرفته می شود و چند ماه دیگر که قیمت ها سر به فلک کشید، کاسه چه کنم دست می گیریم.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱
به کوری چشم دشمنان بورس رشد خواهد کرد ..حال بخواهند و نخواهند ..کسی که با بورس مخالفت میکند با توسعه نظام و رهبری مشکل دارد .کجا بهتر از بورس برای هدایت نقدینگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
بزودی حباب بورس دستوری خواهد ترکید و نون شما مفت خورها هم آجر خواهد شد .
ناشناس
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
مفت خور تویی که نمی دونی بورس چیه
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
با سلام اگر مسکن وموادغذایی ودلار وسکه طلا حباب ندارد چرا اکثریت مردم مستاجر وسفره ها اینطوری وبانوان حتی بک النگو تودستشون نیست؟ عموم مردم را ببینیدبه تعدادی اندک نگاه نکنیدولی بورس رونق داشت شادی مردم درکارگزاری ها مشاهده میشدهمه که سفته باز نیستند. خبرجالب گیلاس خوب کیلویی 36000 تومان! انبه 50000تومان تخم مرغ شانه 30 تایی 39000 تومان!
علی‌کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
مردم ایران باهوشتر از آنند که نقدینگی وپس‌انداز ناچیز خود را به بازار دلار و سکه و سپرده‌گذاری ببرند و با کوچکترین‌نوسان توسط سفته بازان دارایی خود را نابود کنند آنهم با علم اینکه اینگونه معاملات غیرقانونی وجرم است واحتمال درگیرکردن خود با نهادهای امنیتی قاچاق دلار و ارز و سکه و طلارا دارد.درصورتی که با حداقل پس‌انداز ۵۰۰.۰۰۰ تومانی سهامدار شرکتهای بزرگ صنعتی و فولاد و فلزات معدنی و صنعتی و شرکتهای بزرگ نفتی و پالایشی شوند که هم به تولیدوصادرات وایجاد کار برای جوانان کمک کرده و سودهای چند برابری سپرده گذاری را دریافت میکنند.دولت سهام خود را به مردم در صندوق دارا اول و دوم و سوم ETF با ۲۰٪تخفیف میفروشد که قبلا بصورت بلوکی رانتداران خصولتی وژن‌خوبها سهام شرکتها را با حداقل قیمت می‌بردند که در وضعیت فعلی اقتصاد مقاومتی مقرر گردیده که سهام به فردم فروخته شود و سود حاصله با مردم بمشارکت گذاشته شود که این روش بعضی از مسئولین نفوذی و رانتخوار خصولتی را عصبی و واکنشی کرده که قطعا"راه به جایی ک
نمی‌برند.