بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
افزایش محسوس درآمد از محل ارائه خدمات به مشترکین اعتباری؛

کسب درآمد ۶۹ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریالی توسط "همراه"

درآمد تیرماه محقق شده از محل آیتم درآمدی کارکرد دائمی مشتریان به ۲۷ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال در چهار ماه اول امسال رسیده است.
کد خبر : ۲۲۴۶۷۲

افزایش محسوس درآمد از محل ارائه خدمات به مشترکین اعتباری

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت همراه اول در ادامه روند افزایشی درآمد‌های خود، در تیرماه نیز عملکرد مثبتی داشته و جمع کل درآمد‌های این شرکت در چهار ماه نخست سال جاری به ۶۹ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال رسیده که این درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

 

در این بین دو بخش اصلی درآمد‌های شرکت یعنی کارکرد مشترکین خطوط دائمی و کارکرد مشترکین خطوط اعتباری با رشد تقریبا پیوسته ماهیانه روبرو بوده اند. در جدول زیر روند درآمدزایی شرکت از این دو بخش طی ۶ ماه گذشته ارائه شده است.

درآمد تیرماه محقق شده از محل آیتم درآمدی کارکرد دائمی مشتریان به ۲۷ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال در چهارماه اول امسال رسیده و این رقم در چهار ماه ابتدایی سال گذشته معادل ۲۱ هزار و ۴۲۳ میلیارد ریال بوده است.

دیگر آیتم اصلی درآمدی این شرکت یعنی کارکرد اعتباری مشتریان نیز در چهار ماه اول امسال به رقم قابل توجه ۳۷ هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال درآمد عملیاتی منجر شده که نسبت به مدت مشابه گذشته در حدود ۳۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

افزایش محسوس درآمد از محل ارائه خدمات به مشترکین اعتباری

همان گونه که در نمودار بالا نیز مشاهده می‌شود، شاهد روند تقریبا پیوسته درآمدزایی شرکت در ماه‌های اخیر بوده ایم.

همچنین در جدول زیر ترکیب درآمد‌های شرکت در چهار ماه نخست سال جاری و مقایسه آن با چهار ماه نخست سال گذشته ارائه شده رشد محسوس درآمد‌های شرکت نسبت به سال قبل در این جدول مشخص است.

افزایش محسوس درآمد از محل ارائه خدمات به مشترکین اعتباری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر