بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل شرکت سرمایه‌ای سهام عدالت خراسان شمالی گفت:

بی بهره بودن ۱۳۳ هزار نفر از سهام عدالت در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت سرمایه‌ای سهام عدالت خراسان شمالی گفت:۱۳۳ هزار نفر در این استان سهام عدالت ندارند که امیدواریم با پیگیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به افراد واجد شرایطی که سهام ندارند این امر اختصاص پیدا کند.
کد خبر : ۲۲۴۹۸۸

بیش از ۱۳۳ هزار نفر سهامدار عدالت در خراسان شمالی

به گزارش بورس نیوز، ابراهیم قربانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌ای سهام عدالت خراسان شمالی گفت: ۱۳۳ هزار نفر در این استان سهام عدالت ندارند که امیدواریم با پیگیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به افراد واجد شرایطی که سهام ندارند این امر اختصاص پیدا کند.

وی افزود: هم اکنون در سطح استان ۱۳۳ هزار و ۹۹ نفر سهام عدالت نداشته و ۷۳۰ هزار نفر نیز به صورت رسمی و نهایی دارای سهام عدالت هستند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌ای سهام عدالت خراسان شمالی با اشاره به پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای افرادی که از دریافت سهام عدالت جامانده اند، ادامه داد: طرح واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در کمیسیون اقتصادی مجلس مصوب شده و در حال طی مسیر برای ابلاغ به دولت است.

قربانی با بیان اینکه از محل بنگاه‌های اقتصادی دولتی، امکان واگذاری سهام عدالت تا ۱۰ میلیون نفر در کشور وجود دارد، افزود: طی سال‌های گذشته حدود نیمی از سهام‌های عدالت که اقساط آن پرداخت نشده به حساب دولت برگشت خورده در این راستا دولت از همین محل نیز می‌تواند به جا ماندگان سهام عدالت بدهد.

وی با بیان اینکه اگر طرح واگذاری سهام به جاماندگان در مجلس شورای اسلامی قانون شود، دولت موظف به واگذاری سهام است، یادآورشد: خوشبختانه دولت شرکت‌های بسیاری در کشور دارد که سهام آنان قابل واگذاری بوده، بنابراین در صورت تایید مجلس شورای اسلامی برای واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، این سهام‌ها به ۶دهک دارای درآمد پایین و مددجویان نهادد‌های حمایتی جامانده واگذار خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تورا بخدا شما نمایندگان مجلس برای ثبت نام ما کارکران .مستضعفان کاری کنید ..ما هم انسانیم .ماهم به این سهام نیازمندیم ....برای رضای خدا ثبت نام کنید ..ـهیچ راهی نداریم