بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
افزایش ۴۴درصدی وزن سودآوری در سال ۹۸ بدست آمد؛

فروش ۵۸هزار تنی شمش روی "کالسیمین"

درسال گذشته و در بخش سایر درآمد‌ها مبلغ ۸۹۹ میلیارد ریال سود تسعیر ارز و ۸۵۴ میلیارد ریال سایر درآمد‌ها را شناسایی کرده است.
کد خبر : ۲۲۵۰۷۲

پیش بینی فروش ۵۸ هزار تن شمش روی

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت کالسیمین بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۸، موفق به کسب سود خالص ۴ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریالی و معادل ۲.۳۵۶ ریال به ازای هر سهم شده است. این سود نسبت به سال قبل از آن رشد ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد. 

برپایه این گزارش، سود تلفیقی هر سهم این شرکت در سال گذشته معادل ۲.۴۲۲ ریال بوده است.

پیش بینی فروش ۵۸ هزار تن شمش روی

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده این شرکت در سال ۱۳۹۸ به ۷ هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال رسیده است که ۳۹ درصد رشد را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد. مقادیر فروش شمش روی این شرکت به عنوان محصول اصلی آن در سال گذشته به ۲۱.۲۰۰ تن رسیده است که این میزان فروش نسبت به سال ۹۷ تغییری را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، این شرکت برای سال جاری فروش بیش از ۵۸ هزار تن شمش روی را در بازار‌های داخلی و صادراتی پیش بینی کرده که در صورت تحقق می‌تواند رشد محسوس درآمد‌های شرکت را در سال جاری در پی داشته باشد. این در حالی است که در ۴ ماهه سپری شده در سال جاری این شرکت صرفا موفق به فروش ۲.۲۰۰ تن شمش روی شده است.

این شرکت همچنین درسال گذشته و در بخش سایر درآمد‌ها مبلغ ۸۹۹ میلیارد ریال سود تسعیر ارز و ۸۵۴ میلیارد ریال سایر درآمد‌ها را شناسایی کرده است.

سود سرمایه‌گذاری‌های محققق شده این شرکت در سال گذشته به بیش از ۴۰۷ میلیارد ریال رسیده است. این در حالی است که سود سرمایه گذاری‌های سال گذشته معادل ۹۰ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر