بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
مجموعه فولاد خوزستان به مناسبت گرامی داشت دهه‌ی امامت و ولایت، برنامه‌های متنوعی در دو بخش کارکنان و ساکنان مناطق محروم شهرستان‌های اهواز و کارون، از عید قربان تا عید غدیر برگزار کرد.
کد خبر : ۲۲۵۱۲۶

به گزارش بورس نیوز، از مهمترین برنامه‌های این دهه، دیدار علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز به یمن تاسی از منزلت سادات بود.
در این دیدار صمیمی، نماینده، ولی فقیه خدمت رسانی به مردم را عبادت دانست و از اقدامات مجموعه‌ی فولاد خوزستان در مسیر آبادانی و رفع محرومیت‌ها در مناطق کم برخوردار قدردانی کرد.
از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این دهه می‌توان به تبلیغات محیطی و آذین بندی و نصب بنر‌های اطلاع رسانی در ورودی‌های شرکت، مجتمع دویست دستگاه و مناطق محروم شهرستان کارون، اجرای برنامه‌های فرهنگی به صورت مجازی نظیر: برگزاری مسابقه‌ی جرعه‌ای از غدیر، منشور ولایت و عکاسی، روز شمار غدیر، درج نماهنگ‌های مربوط به اعیاد قربان و غدیر در کانال رسمی شرکت اشاره نمود، که با استقبال گسترده‌ی کارکنان و اهالی شهرستان کارون مواجه شد.
بر پایه این گزارش، افتتاح طرح‌های عمرانی مانند: راه‌اندازی آبشار شبه طبیعی، افتتاح طرح‌های ورزشی باشگاه بدنسازی و زمین چمن مصنوعی از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت با حضور اعضای هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان به بهره برداری رسیدند.
همچنین طرح پاکسازی خیابان‌ها و معابر مناطق محروم توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای فولاد خوزستان، راه اندازی کاروان شادی و نورافشانی در منطقه قلعه چنعان و کوی امام حسین (ع) شهرستان کارون، توزیع شیرینی و طرح اطعام ۴۰۰۰ هزار نفری ضیافت علوی، قربانی ۱۰۰ راس گوسفند و توزیع میان نیازمندان و توزیع نان صلواتی در مناطق محروم نیز دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت دهه‌ی امامت و ولایت برگزار شد.
گفتنی است، مجموعه فولاد خوزستان خدمت رسانی به مردم را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود می‌داند و برنامه‌های اجرا شده در راستای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر