بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
رئیس برنامه‌ریزی تعمیرات شرکت پتروشیمی ایلام گفت:طبق برنامه زمان‌بندی‌شده عملیات اورهال واحد پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام از پانزدهم مرداد آغاز و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.
کد خبر : ۲۲۵۱۲۹
آغاز عملیات اورهال واحد HD پتروشیمی ایلام 
 
 
به گزارش بورس نیوز،یونس رحمتی دراین رابطه اظهار داشت:تمیز‌کاری رآکتور‌های ۲۰۱ و ۲۲۱، تعمیر توربوکوپلنیگ سانتریفیوژ A، تعمیرات اساسی بلور‌های ۲۰۱ و ۲۲۱، تمیزکاری و تعمیر تیوب‌های آسیب‌دیده مبدل‌های۷۰۴، ۲۰۱،۲۲۱، تمیزکاری برج‌ها، درام‌ها و مبدل‌های Sec ۷۰۰، تعمیر پمپ‌های ۷۱۱ و ۸۵۳، بازرسی تجهیزات ثابت و انجام PM تجهیزات برقی و ابزار دقیقی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده در اورهال است.

وی به تعیین برنامه زمان‌بندی اولیه اورهال با در نظر گرفتن تعمیر درایر۳۰۲ (مسیر بحرانی پروژه) به مدت ۲۱ روز اشاره و عنوان کرد: با ارائه روش تعمیر تایر و رولر‌های درایر همزمان با در سرویس بودن این تجهیز توسط تعمیرات مکانیک، این بخش از برنامه اورهال حذف و قبل از اورهال آغاز شد.

رییس برنامه‌ریزی تعمیرات شرکت پتروشیمی ایلام تصریح کرد:با اجرای این طرح مدت زمان تعمیرات اساسی از ۲۱ روز به ۱۶ روز کاهش یافت.

رحمتی خاطر نشان کرد:از سوی مدیریت مجتمع بر اهمیت و رعایت مسئله ایمنی تاکید و به کلیه بخش‌ها و پیمانکاران اعلام شد که ایمنی اولویت اول کاری افراد قرار گرفته و همه ملزم به رعایت دستور‌العمل‌های ایمنی مجتمع هستند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل پتروشیمی ایلام در گفت و گو با بورس نیوز عنوان کرد:

راه اندازی واحدهای جدید پتروشیمی ایلام

مدیرعامل پتروشیمی ایلام در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

هزینه ۵۲ میلیون یورویی واحد SRU ایلام

ارسال نظر