بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: سهام عدالت با رویکرد دهک‌های پایین می‌بایست اعمال شود و همچنین شرط سنی در آن نباید وجود داشته باشد، همچنین دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.
کد خبر : ۲۲۵۱۴۴

طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت تصویب شد


به گزارش بورس نیوز، علی بابایی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع سهام عدالت افراد جامانده که بیشتر شامل کارگران می‌شود در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی افزود: کارگران کمتر به حق خودشان دست یافتند به طوری که در حوزه عدالت اجتماعی اشتغال رفاه معیشت انتقاداتی وجود دارد و سبد هزینه کارگران بیان کننده مظلومیت کارگران بوده، با توجه به اینکه خواسته و مطالبه نظام حاکمیت حمایت از قشر کارگر است، حمایت از قشر کارگری جز برنامه‌های اصلی قرار دارد.

بابایی ادامه داد: ارتقای وضعیت معیشتی کارگران و کارمندان در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد و به طور قطع محقق می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در خانه ملت، با بیان اینکه اعمال حق مسکن کارگری مورد تاکید مجلس بوده که دولت به نقش نظارتی خود در این راستا عمل نکرد، خاطرنشان کرد: دخالت دولت در تعیین دستمزد خلاف قانون بوده، همچنین با توجه به اینکه حق مسکن کارگران در بودجه امسال پیش بینی نشده، باید به صورت بودجه تکمیلی و ترمیمی اعمال شود.

وی با بیان اینکه در بحث سهام عدالت در حق کارگران جفا صورت گرفته و سهام ترجیحی بی عدالتی برای کارگران است، گفت: سهام عدالت با رویکرد دهک‌های پایین می‌بایست اعمال شود و همچنین شرط سنی در آن نباید وجود داشته باشد، همچنین دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: متاسفانه اختلاف نظر در تعاریف حوزه صنعت وجود دارد، همچنین استان مازندران از مزیت شاخصی در حوزه کشاورزی برخوردار نیست و در همین راستا نگاه‌های توسعه در استان باید تغییر کند و با نگاه سنتی نمی‌توانیم مازندران پیشرفته داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: تشویق مردم به بازار سرمایه ابتکار جدید دولت بوده که به همین منظور کسب و کار الکترونیک باید حمایت شود و در شرایط کرونا می‌تواند کمک حال مردم باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر