بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
شنیده‌ها حاکی از آن است که مهم‌ترین محصول "غویتا" یعنی بیسکویت مادر، اولین افزایش نرخ خود را در سال ۱۳۹۹ معادل ۲۰ درصد افزایش قیمت را اعمال می‌کند
کد خبر : ۲۲۵۲۸۱

به گزارش بورس نیوز، با توجه به حاشیه سود ناخالص مناسب این محصول، تأثیر قابل توجهی بر سود آوری شرکت خواهد داشت. حدود ۴۰ درصد از فروش محصولات غویتا برند "مادر" است. لازم به ذکر است که این شرکت ماه گذشته قیمت سایر محصولات خود را به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش داده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر