بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
نصب و راه اندازی این مجموعه اهداف متعددی مانند امکان تولید گرید‌های خاص از جمله LL-۶۲۰۹ و LL ۰۲۰۹ در واحد پلی اتیلن سبک خطی را محقق خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۵۳۰۸
قرارداد طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی
 
 
به گزارش بورس نیوز، مراسم امضای قرارداد طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی (واحد LL) شرکت پتروشیمی شازند با عنوان" پروژه طراحی، ساخت و نصب سامانه فرایندی سرمایشی واحد LL" منعقد شد. در این رویداد ولدخانی مدیرعامل پتروشیمی شازند به عنوان کارفرما و مدیرعامل شرکت سینا کنترل شیراز به عنوان مجری پروژه در محل سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی شازند حضور داشتند.

ولدخانی ضمن تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سینا کنترل شیراز اظهار کرد: در شرایط کنونی با توجه به تحریم‌های ظالمانه بین المللی و عدم حضور شرکت‌ها و کارشناسان خارجی در کشور، خوشبختانه شرکت سینا کنترل شیراز با تکیه بر توانمندی داخلی به عنوان مجری طرح توسعه واحد LL پتروشیمی شازند انتخاب شده و این طرح که قرار بود تجهیز و اجرای آن توسط شرکت‌های خارجی انجام شود، از این پس به این شرکت واگذار می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی شازند خاطر نشان کرد: پتروشیمی شازند به عنوان کارفرما جهت پیشبرد هر چه بهتر این پروژه در کنار مجری خواهد بود و انتظار داریم با همت مهندسین شرکت سینا کنترل، طرح توسعه واحد LL در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

در ادامه انصاری نیک سرپرست مدیریت طرح‌های توسعه شرکت پتروشیمی شازند با اشاره به حضور شرکت‌های مختلف داخلی در مناقصه طرح توسعه واحد LL گفت: شرکت‌های داخلی متعددی با توانمندی‌های بالا در این مناقصه شرکت کردند که شرکت سینا کنترل بر اساس استاندارد‌های مهندسی و سیستم‌های کنترل کیفی و فنی بالا در این پروژه حساس و حائز اهمیت به عنوان برنده و مجری انتخاب شدند و امیدواریم طرح توسعه واحد LL پتروشیمی شازند در زمان مقرر عملیاتی و در مدار سرویس قرار گیرد.

لازم به ذکر است، پروژه طراحی و ساخت مجموعه سرمایش فرآیندی در راستای تکمیل طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی شرکت پتروشیمی شازند، کومونومر موجود در جریان چرخش نیتروژن ورودی را با استفاده از عملیات سردسازی تا دمای منفی ۴۰ درجه سلسیوس، تفکیک، بازیابی، و مجدداً مورد استفاده قرار می‌دهد.
با نصب و راه اندازی این مجموعه اهداف متعددی نظیر امکان تولید گرید‌های خاص از جمله LL-۶۲۰۹ و LL۰۲۰۹ در واحد پلی اتیلن سبک خطی، بازیافت حدود %۱۷ کومونومر ۱ بوتن و %۱۲ کومونومر ۱ هگزن، افزایش ضریب ایمنی بخش اکسترودر به دلیل ممانعت از تجمع گاز‌های قابل انفجار در سیستم انتقال پودر و کاهش گاز‌های رها شده به محیط زیست و کاهش اتلاف مواد یا ارزش اقتصادی محقق خواهد شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۳درصد رشد تولید در جیب پتروشیمی جاده شازند؛

خرداد طوفانی سرآغاز رشد اتیلن "شاراک"

کاهش ۲.۴۲۰ تنی میزان فروش در بورس‌کالا؛

افت ۳.۳ درصدی ارزش معاملات "شاراک"

ارسال نظر