بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
شرکت تأمین سرمایه نوین طی عملکرد ۴ ماهه به طور تجمعی مبلغ ۳۴۳ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۲۲۵۳۳۰

رشد ۳۲درصدی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، مجموع درآمد‌های "تنوین" در این ماه از سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت، بازارگردانی اوراق، بانکداری اختصاصی و ... بوده که این درآمد‌های حاصل شده از این سرمایه‌گذاری‌ها به مبلغ ۸۳۵ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال رسیده است.

رشد ۳۲درصدی

شرکت " تنوین " در مقایسه عملکرد تیرماه سال جاری با ماه‌گذشته یعنی خردادماه که میزان درآمد  شرکت در سرمایه‌گذاری‌ها مبلغی بالغ بر یک هزار و ۲۹۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال را تجربه کرده بود، کاهشی ۳۵ درصدی را ثبت کرد.

اما با نگاهی به آمارهای یکساله تیرماه شرکت، می‌توان دریافت که در سال ۹۸، این تأمین سرمایه درآمد ۶۳۳میلیارد و ۵۲۶میلیون ریال را به ثبت رسانده که عملکرد تیرماه سال‌جاری برای سهامداران نسبت به سال گذشته، خوش‌یمن‌‌تر بوده چراکه سهامداران "تنوین" شاهد افزایش درآمد ۳۵درصدی را احساس کردند.

در گزارش صورت مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۹۸ (حسابرسی نشده) این شرکت نیز می‌توان به این نکته اشاره کرد که میزان سود خالص "تنوین" برابر با مبلغ ۷ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال بوده که نسبت به سال ۹۷، با افزایشی ۸۳ درصدی مواجه شده است.

رشد ۳۲درصدی

سود پایه هر سهم در سال ۹۸، با افزایش ۶۴ درصدی به مبلغ ۷۹۶ ریال رسیده است.

حال باید دید که سهامداران این شرکت، در مردادماه می‌توانند آمارهای خردادماه را باردیگر مشاهده کنند یا آنکه فروشنده‌شدن بازار، کاهش میزان سرمایه‌گذاری‌ها آمارهای تیر را تکرار می‌کند. 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آب‌رفتن درآمد حاصل از فروش سهام؛

۱۲درصد کاهش سرمایه‌گذاری‌ها زیر سایه "تنوین"

مدیر سرمایه گذاری مشاور تامین سرمایه نوین در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

"بورس" ثروت‌آفرینی یا درآمدکوتاه مدت

ارسال نظر