بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
گزارشی از یک صندوق سرمایه گذاری جسورانه؛

آغاز معاملات نماد"ونچر" صندوق فیروزه

گروه مالی فیروزه در راستای تداوم سرمایه‌گذاری‌های آتی و فراهم سازی راهکار مشارکت فعالان خرد بازار سهام، اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه کرد
کد خبر : ۲۲۵۳۸۵

 

آغاز معاملات نماد

 

به گزارش بورس نیوز، صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه با نماد ”ونچر“ با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی در سه سال آتی اقدام به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تکنولوژی محور ایرانی بدون تمرکز بر صنعت خاص خواهد کرد. این صندوق برای اولین بار فرصت را برای سرمایه‌گذاران بالقوه حقیقی و حقوقی کشور فراهم آورده که در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه گروه فیروزه، با سابقه و کارنامه درخشان مشارکت نمایند.

سابقه سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه مالی فیروزه در بخش اینترنت و اقتصاد دیجیتال به اوایل دهه نود و همگام با توسعه زیرساخت‌های ملی در حوزه اینترنت کشور باز می‌گردد. گروه مالی فیروزه در کارنامه خود سرمایه‌گذاری‌های موفق در استارتاپ‌های خوشنامی همچون شیپور، الوپیک، داستان‌من و همچنین بنگاه‌های ارزشمندی، چون سرآوا (به‌عنوان مؤسس) و آواتک را دارد.

از دیگر فعالیت‌های این گروه، تاسیس مرکز رشد کنترل‌تک به منظور پیاده‌سازی نمونه‌های موفق جهانی در مقیاس ملی و همچنین ارائه خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری به استارتاپ‌های موفقی همچون اسنپ، جیبیت، تخفیفان، الوپیک و شیپور بوده‌است.

 

آغاز معاملات نماد


اطلاعات و ضوابطی که این صندوق بر اساس مفاد آن فعالیت خواهد کرد در اساسنامه و امیدنامه درج شده که از طریق نشانی http://firouzehvcfund.com در دسترس عموم قرار گرفته است. لازم به ذکر است با توجه به قرارداشتن صندوق در مرحله تادیه ۱۰ درصدی، واحد‌های خریداری شده در این مرحله تنها دربردارنده ۱۰ درصد از تعهد کلی سرمایه‌گذاری می‌باشند و سهامدارانی که اقدام به خریداری این واحد‌ها می‌کنند می‌بایست در مرحله‌های آتی تادیه در سه سال آینده نسبت به پرداخت ۳ قسط ۳۰ درصدی دیگر در بازه‌های ۱۰ ماهه اقدام نمایند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ یکشنبه ۲۶ مردادماه ۱۳۹۹ از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس اقدام به خرید واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس ایران نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر