بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
عملکرد این پتروشیمی در بورس‌کالا زیر ذره‌بین رفت؛

کاهش ۲درصدی نرخ فروش پلی پروپیلن "مارون"

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۵۲۰ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳۵۲ تنی و حجم معاملات ۲۴۲ تنی مواجه شد.
کد خبر : ۲۲۵۴۱۹

کاهش ۲ درصدی نرخ فروش پلی پروپیلن پتروشیمی مارون در بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۲.۸۱۶ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۶.۱۱۶ تنی مشتریان و حجم معاملات ۲.۸۱۶ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۱۶ مرداد ماه با کاهش ۳۰۸ تنی همراه بود.

کاهش ۲ درصدی نرخ فروش پلی پروپیلن پتروشیمی مارون در بورس کالا

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با افت ۲ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۱۶ مرداد ماه به ۲۱۰.۲۵۳ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۵۹۲ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۵۲۰ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳۵۲ تنی و حجم معاملات ۲۴۲ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۱۶ مرداد ماه کاهش ۴۴۰ تنی را نشان می‌دهد. نرخ این محصول با رشد ۰.۸ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۱۴۵.۲۳۵ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۳۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال رسید.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

کاهش ۲ درصدی نرخ فروش پلی پروپیلن پتروشیمی مارون در بورس کالا

اشتراک گذاری :
ارسال نظر