بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز گفت: شرکت شبکه همراه آتی پی با بررسی محصول‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مطرح دنیا در حوزه خدمات کیف پول محور و شناسایی نقاط ضعف و قوت این پلتفرم ها، موفق به طراحی، تولید و تجاری سازی پلتفرم کاملا بومی منطبق بر نیاز‌های اپراتور‌های کیف پول الکترونیکی فعال در بازار با نام تجاری "آتی جیب" شده است.
کد خبر : ۲۲۵۴۹۶

طراحی و تولید کیف پول در

به گزارش بورس نیوز، امیر جلیلوند، مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز درخصوص پروژه همراه بانک شهر اظهار کرد: به‌طور‌کلی این پروژه در دو حوزه پشتیبانی موبایل بانک شهر و میزبانی سرور در حال فعالیت بوده که درآمد حاصل از آن به طور ماهانه در قالب درآمد خدمات پشتیبانی نرم افزار‌ها شناسایی می‌شود. علاوه بر این هرگونه توسعه نرم افزار‌های درخواستی توسط بانک‌های مربوط به صورت جداگانه منجر به تحصیل و شناساسایی درآمد برای این شرکت خواهد شد.

وی در خصوص پروژه چابک افزود: طرح پلتفرم چابک در حوزه موبایل مارکتینگ با توجه به وضعیت جاری کشور و دنیا و نیاز مبرم به ایجاد ارتباط باکیفیت بین برند‌های دیجیتال و کاربرانشان در طول ۶ ماه گذشته توجه و اقبال پررنگ تری را نسبت به گذشته مشاهده کرده ایم و عموم مشتریان چابک درخواست دریافت خدمات در این حوزه را داشتند.

مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز در این باره ادامه داد: در طول ۵ ماه گذشته از سال ۹۹ مشتریان مطرحی در اکوسیستم دیجیتال کشور در راستای بهره برداری از خدمات موبایل مارکتینگ چابک نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کرده و همین امر منجر به افزایش محسوس درآمد سال ۹۹ شرکت راهکار‌های آنی چابک نسبت به سال مالی گذشته شده است.

نگاهی به پروژه کیف پول

جلیلوند درباره پروژه کیف پول شرکت آتی پی و مشارکت با شرکت‌های PSP خاطرنشان کرد: شرکت شبکه همراه آتی پی با بررسی محصول‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مطرح دنیا در حوزه خدمات کیف پول محور و شناسایی نقاط ضعف و قوت این پلتفرم ها، موفق به طراحی، تولید و تجاری سازی پلتفرم کاملا بومی منطبق بر نیاز‌های اپراتور‌های کیف پول الکترونیکی فعال در بازار با نام تجاری "آتی جیب" شده است.

وی درخصوص پروژه امنی چنل بانک آینده نیز بیان کرد: این پروژه مراحل انتهایی عملیاتی سازی خود را می‌گذراند و در انتظار اعلام نتایج تست‌های امنیتی است. پس از دریافت تاییدیه امنیتی بانک، این پروژه عملیاتی شده و در اختیار بانک آینده به عنوان اولین مشتری بالفعل این محصول قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس و این داده پرداز

مدیرعامل شرکت آیته داده پرداز همچنین درباره پروژه بهره برداری از برند کارگزاری باشگاه پرسپولیس توضیح داد: وفق استراتژی‌های ترسیم شده بر پاییه ظرفیت‌های برند و هواداران پرسپولیس، کسب درآمد در حوزه‌های خدمات اسپانسرینگ، فروش مشارکتی کالا، فروش خدمات آنلاین و مشارکت با اپراتور‌ها به عنوان اصلی‌ترین کانال‌های درآمدزایی شناسایی شده و برنامه‌های اجرایی شرکت در راستای تحقق به اهداف ترسیم شده در حال پیگیری بوده و بنابراین انتظار می‌رود با توجه به آماده سازی زیرساخت‌های فنی و تجاری لازم در این حوزه‌ها در ماه‌های گذشته حصول درآمد تا پایان سال ۹۹ از محل پروژه پرسپولیس به طور قابل توجهی عملیاتی شود.

پرداختی از بلوت

جلیلوند با اشاره به طرح بلوت ادامه داد: بلوت، نام سرویس پرداخت با استفاده از فناوری بلوتوث در تلفن‌های همراه بوده که از آن در خدمات پرداخت‌های حضوری و خرد استفاده می‌شود. این سرویس از خرداد ۹۷ در شرکت شبکه همراه آتی پی بومی سازی شد و به عنوان یک سرویس ارزش افزوده در حوزه پرداخت طی همکاری با شرکت پرداخت الکترونیک سامان برای یک بازار محدود آماده بهره برداری شد.

وی افزود: باتوجه به الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت شاپرک مبنی بر الزام ارائه دهندگان خدمات پرداخت به اخذ مجوز‌های لازم در سال ۹۸ پس از طی یک دوره ۷ ماهه به منظور تست و هماهنگی با شبکه پرداخت کشور نهایت مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی اخذ شد تا شبکه همراه آتی پی اولین شرکت رسمی ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک با بهره بردای از تکنولوژی بلوتوث و با امکان فعالیت در تمام زمینه‌های این حوزه در کشور باشد.

مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز خاطرنشان کرد: امروزه بلوت تنها یکی از سرویس‌های شرکت آتی پی تلقی می‌شود و این شرکت تمرکز خود را روی تمام ابزار‌های پرداخت الکترونیک معطوف کرده و کسب و کاری است که علیرغم محدودیت‌های اقتصاید روند رو به رشد خود را با شیب ملایم طی می‌کند و در سال جاری آتی پی مطابق با نیاز‌های بازار و مشتریان و پذیرندگان در لبه تکنولوژی حرکت کرده و سعی دارد تا با خدما باکیفیت و متفاوت به نیاز مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی بپردازد.

میزان درآمد از پشتیبانی‌ها

جلیلوند درخصوص حوزه خدمات ارسال پیامک و درآمد خدمات پشتیبانی ادامه داد: به طور کلی حجم ارسال پیامک شرکت در دوره ۴ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به دوره مشابه در سال مالی قبل با افزایش ۲۸ درصدی در مجموعه همراه بوده که متعاقبا منجر به رشد ۳۳ درصدی مبلغ درآمد شرکت شده است.

وی درباره تجدید ارزیابی دارایی‌ها گفت:بررسی افزایش سرمایه شرکت از طریق کلیه روش‌های ممکن در حال بررسی بوده و در صورت نیاز به تامین منابع مالی پروژه‌های شرکت گزارش توجیهی افزایش سرمایه و محل افزایش سرمایه متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز درخصوص قرارداد‌های فعلی درخصوص تعدیل قرارداد و افزایش نرخ افزود: نظر به اینکه نرخ فروش خدمات شرکت عمدتا براساس برگزاری مناقصات توسط متقاضیان خدمات شرکت و در شرایط رقابتی نزدیک با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارسال پیام کوتاه بوده بنابراین افزایش نرخ فروش وابسته به شرایط بازار است. علاوه بر این عمده هزینه شرکت که مربوط به خرید پیامک از اپراتورهاست با افزایش تورم سطح عمومی قیمت‌ها همسان نبوده و براساس نرخ مصوب اپراتور‌ها تعیین می‌شود.

بورسی و غیربورسی‌ها

جلیلوند همچنین درباره آخرین وضعیت پورتفوی بورسی شرکت و شرکت فرعی تکسان بیان کرد: شرکت استراتژی حضور در بازار سرمایه را مدنظر قرار داده و باعنایت به شرایط مناسب بازار سرمایه و سیاست‌های کلان اقتصادی دولت در این حوزه ضمن حفظ ترکیب بهینه پرتفوی سرمایه گذاری خود سرمایه گذاری در این حوزه را افزایش داده و ارزش پرتفوی شرکت افزایش مطلوبی داشته است.

وی درباره شرکت سرمایه گذاری تکسان ادامه داد: این شرکت ۲۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تکسان را در اختیار دارد. پرتفوی شرکت مزبور که فعالیت اصلی آن در بازار سرمایه بوده از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز درباره آخرین وضعیت ورود به حوزه نرم افزار سازمان بورس و صندوق‌های سرمایه گذاری و اثر آن بر درآمد‌های عملیاتی شرکت گفت: نرم افزار آنلاین صندوق‌های سرمایه گذاری تهیه و تولید شده و مجوز عملیاتی شدن آن نیز از سازمان بورس دریافت شد. در حال حاضر مذاکره برای بازاریابی و فروش نرم افزار مذکور به نهاد‌های مالی متقاضی در حال انجام است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر