بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
نگاهی به برنامه‌های با اهمیت این بیمه‌ای؛

"ودی" و رشد ۶۰۷درصدی سودسازی به ازای هر سهم

حق بیمه صادره توسط "ودی" مبلغ ۸۵۵ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال بوده و این عدد در دوره مشابه سال قبل ۲۹ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال را به ثبت رسانده که شاهد رشد ۲۹۴۰ درصدی در تیر ماه ۹۹ هستیم.
کد خبر : ۲۲۵۵۲۱

شرکت بیمه دی که با نماد

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، در گزارش صورت وضعیت مالی خود منتهی به ۳ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱ میزان سود انباشته خود را مبلغی بالغ بر ۵ هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال در سامانه کدال ارائه کرده و این سود در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۲۳۷درصد افزایش داشته است.

شرکت بیمه دی که با نماد

میزان موجودی نقد "ودی" در این دوره مبلغ یک هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال گزارش شده که در قیاس با این دوره مالی در سال ۹۸، شاهد افزایش ۱۲۳ درصدی بوده است.

شرکت بیمه دی در دوره ۳ ماهه منتهی به خرداد ۱۳۹۹ به ازای هر سهم ۹۴۸ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰۷ درصد افزایش یافته است؛ این تغییر عمدتاً ناشی از رشد ۴,۳۴۲درصدی درآمد حق بیمه سهم نگهداری و رشد ۱۱۱درصد حق بیمه صادره (قبولی اتکایی) بوده است.

لازم به ذکر است که طبق گفته‌‌های مدیر عامل این شرکت؛ زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۹۹.۰۶.۳۰ لغایت ۹۹.۰۷.۲۰ با سهامداران تسویه می‌شود.

بر اساس گزارش ماهانه تیر ماه منتهی به ۹۹.۰۴.۳۱، میزان حق بیمه صادره توسط "ودی" مبلغ ۸۵۵ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال بوده و این عدد در دوره مشابه سال قبل ۲۹ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال را به ثبت رسانده که شاهد رشد ۲۹۴۰ درصدی در تیر ماه ۹۹ هستیم.

«ودی» با سرمایه ثبت شده ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ مبلغ ۲,۳۶۹,۰۲۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

از برنامه‌های با اهمیت این شرکت می‌توان به حفظ ضریب ترکیبی مناسب در همه رشته ها، کنترل رشته‌های زیانده، توسعه بیمه‌های زندگی (خرده فروشی بیمه‌های زندگی) به منظور توسعه منابع سرمایه گذاری پایدار و کسب بازدهی مناسب اشاره کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر