بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
خودنمایی پودر سولفات در آمارهای صادراتی این شرکت؛

رشد ۹درصدی فروش "شاملا"

در این ماه بیشترین نرخ فروش را پودر سولفات سدیم در بخش فروش صادراتی داشته که نرخ آن ۲۴ هزار و ۹۶۸ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۲۵۵۴۱

شرکت معدنی املاح ایران

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، میزان فروش‌های داخلی و صادراتی این شرکت در تیر ماه ۲۳.۹۶۶ تن بوده و در این ماه درآمد‌های حاصل از روش محصولات داخلی و صادراتی خود را به مبلغ ۲۸۷ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال را به سامانه کدال ارائه کرده است.

رشد ۹درصدی فروش

در این ماه بیشترین نرخ فروش را پودر سولفات سدیم در بخش فروش صادراتی داشته که نرخ آن ۲۴ هزار و ۹۶۸ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال بوده است.

این شرکت در گزارش ارائه شدهی خود در خردادماه، درآمد فروش خود را مبلغ ۲۵۱ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال بیان کرده و تیرماه ۹۹ در مقایسه با دوره‌ی پیشین خود، ۱.۴۳ درصد رشد به همراه داشته است.

رشد ۹درصدی فروش

شرکت معدنی املاح ایران در گزارش ارائه شده سود و زیان میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱ (حسابرسی نشده)، میزان سود خالص این شرکت معدنی مبلغ ۵۵۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال و سود پایه هر سهم در ان دوره ۱.۳۲۳ ریال برآورد شده و در این دوره نسبت به دوره مشابه درسال قبل ۳۷ درصد سود به همراه داشته و در سود پایه هر سهم این شرکت نیز شاهد رشد ۳۷ درصدی هستیم.

شرکت معدنی املاح ایران طی عملکرد یک ماهه منتهی به تیر ۱۳۹۹ معادل ۲۸۷,۲۸۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است.

"شاملا" با سرمایه ثبت شده ۴۲۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ مبلغ ۱,۰۲۹,۵۲۲ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"پودر سولفات سديم" بیشترین میزان فروش داخلی را داراست؛

افزایش ۱۵ درصدی فروش صادراتی "شاملا"

این شرکت در گزارش یک‌ماهه از تولید صادراتی خود می‌گوید؛

رشد ۱۵درصدی درآمد صادراتی "شاملا"

افزایش ۱۰ درصدی نرخ فروش این شرکت؛

نرخ سولفات سدیم "شاملا" گران شد

ارسال نظر