بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
کد خبر : ۲۲۵۶۳۱

منتظر انقلاب پالایشی‌ها باشید!

منتظر انقلاب پالایشی‌ها باشید!

محاسبه تعدیلات مثبت پالایشیها در اثر تخفیف اعطایی نفت و محاسبه‌ی افزایش سود هر پالایشگاه بر اساس تخفیف اعطایی

نگاهی به مبلغ تخفیف هر بشکه و قابلیت افزایش سود هر سهم پالایشی ها بیندازید!

این‌ها تعدیلات مثبت هستند و جدای از سود سال ۹۹ این شرکتها هستند به عبارت دیگر این مبالغ را باید به سود سال ۹۹ پالایشی‌ها اضافه کنید.

پتانسیل بزرگی به این شرکت‌ها تزریق شد که اثار آن را در طول سال ۹۹ خواهیم دید.

 نکته مهم دیگر این است که تعییرات ناشی از بهبود فروش و بهیود نرخ‌ها در این گزارش لحاظ نشده است و فقط بخش خرید نفت( عمده‌ی بهای تمام شده پالایشگاه‌ها ) در نظر گرفته شده است.
سناریوی تخفیف از ۱ دلار تا ۱۰ دلار برای هر بشکه در نظر گرفته شده است. (ارقامی که نفت ایران صادر می‌شود)

 محسن عباسی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
هشدار به مسوولان نظام و قابل توجه دلسوزان مملکت عرض می کنم که بی بی سی و دیگر شبکه های خارجی این مدت تشویق به فروش و خروج از بورس کردن. تعدادی از عوامل وابسته با خرید میلیاردها سهام بنیادی با هماهنگی کامل در صفوف فروش خیمه زده و سعی در فروپاشی اقتصاد سرمایه ایران دارند. در این زمینه مجلس و قوه قضاییه باید ورود کنند تا مشخص شود آیا این یک توطئه ی سازمان یافته از سوی عوامل نفوذی است یا دولت هم در این زمینه به آنها چراغ سبز نشان داده و در حال آماده سازی غیر مستقیم مردم برای آشوبهای خیابانی است. به وضوح می بینیم که حتی با وجود خبرهای مثبت باز هم بازار در جهت معکوس حرکت کرده و سرمایه مردم را به باد تمسخر میگیرد. این شیوه از رفتار به هیچ وجه ارتباطی به سهامداران خرده پا ندارد و حتی با حمایت نه چندان خوب حقوقی بازهم صفهای فروش پابرجاس. دولت باید هر چه زودتر حساب خودش را از عوامل سازمان یافته و نفوذی جدا کند و گرنه برای سهامدارانی چون بنده وجود نوعی خیانت بزرگ در دولت نسبت به سرمایه ملت مانند روز روشن است. سربلند باد ایران .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
با این دروغ ها سرمایه مردم را آتش می زنید، توجیهات بی خودی نزدیک شدن به آمریکا اگر ترامپ رای نیارد و ....اما اگر قیمت های انواع خودروی ایرانی و چینی را نگاه کنید در این یک ماه بیش از 20 درصد گران شده و مسکن، مایحتاج مردم همه و همه گران یعنی تورم بر کشور حاکم است ولی در بورس هر روز سهم ها ریزش دارند، امروز ارزش سهم پالایشی ها و روانکارها همانند شنبه و یکشنبه ریزش کرد و به حداکثر ریزش رسید، یعنی انقلاب پالایشی ها را دیدیم، با این کارها و دروغ پراکنیها تیشه به ریشه اسلام می زنید، فقط مدیریت را برای بکار بردن دروغ و دغل به کار می برید. خدا رحم کند بر کشور ما با این مدیران توجیح ساز.
موسی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
صعود سهام پالایشگاهی و سهام خودرویی از دیروز آغاز شده... بدینترتیب سهام این دو گروه نایاب خواهد شد.........................