بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مجمع عمومی فوق العاده این بیمه‌ای برگزار شد؛

خبری از افزایش سرمایه "کوثر"/ رشد ۸۸درصدی سود سرمایه‌گذاری‌ها

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه کوثر با موضوعیت افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و حضور ٩١ درصدی سهامداران در حال برگزاری است.
کد خبر : ۲۲۵۶۵۵

خبری از افزایش سرمایه


به گزارش خبرنگار بورس نیوز، مجیدمشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در ارائه گزارشی توجیهی اظهار کرد: شرکت بیمه کوثر در بخش خصوصی بزرگترین شرکت با دارایی‌های ثابت و قابل تجدید ارزیابی است که آمادگی افزایش سرمایه را دارد، بنابراین با وجود گستردگی دارایی‌ها و حساسیت کارشناسان دادگستردگی این شرکت در رتبه دوم تجدید ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سال ٩٩ اقدامات موثر و تحولی در جهت دو شاخص هدف‌گذاری با عنوان رضایت‌مندی و سودآوری دنبال خواهد شد و این اهداف به زیرساخت و الزامات حداقلی نیاز دارد.

مشعلچی خاطرنشان کرد: در سال ٩٩تاکنون ٦٠٠ میلیارد تومان سود حاصل از سرمایه گذاری و رشد ٨٨ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل شناسایی شده که نشان از پتانسیل شرکت در راستای جهش حداکثری در صنعت بیمه است.

مدیرعامل "کوثر" صنعت بیمه را در امر افزایش سرمایه جدی دانست و گفت: بیمه کوثر پتانسیل لازم را برای این جهش داشته تا بتواند در آینده ثمربخش باشد. اکنون شرکت در رتبه چهارم قرار داشته که افزایش سرمایه جایگاه را به رتبه اول و دوم ارتقا خواهد داد.

وی در پایان اضافه کرد: ضمن تشکر از زحمات سازمان بورس و بیمه مرکزی، در راستای تلاش‌های صورت گرفته برای امر افزایش سرمایه اعلام می‌دارم پس از اجرایی شدن "افزایش سرمایه" هدف رساندن سرمایه شرکت از ۳۵۰ میلیارد تومان به ۶۵۰ میلیارد تومان خواهد بود که در مجمع نیز به تصویب رسید.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش‌های ماهانه این بیمه‌ای روانه کدال شد؛

رشد ۶۱درصدی حق بیمه "کوثر"

معاون اقتصادی ساتا در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

وقتی "بیمه‌ها" از بورس بیمه می‌شوند

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در گفت‌وگو با بورس نیوز خبرداد: 

"کوثر" و خرید ۳درصد بلوک شرکت‌های بورسی

ارسال نظر