بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
مدیرعامل شرکت تهیه توزیع غذای دناآفرین فدک گفت: درآمد شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ نیز این رقم ۷۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر : ۲۲۵۷۵۸

عرضه اولیه

به گزارش بورس نیوز، فاتحی‌زاده، مدیرعامل تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک درخصوص تاریخچه تاسیس دونا اظهار کرد: با توجه به خلأ کترینگ ریلی در کشور با وجود قدمت صنعت حمل و نقل ریلی، گروه ارزش‌آفرینان فدک اقدام به تاسیس یک کترینگ ریلی تخصصی در ایران کرد.

وی افزود: شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک یا به اختصار دونا، به صورت جوینت‌ونچر بین گروه ارزش آفرینان فدک و یک شرکت اروپایی در سال ۹۴ تاسیس شد و در سال ۹۵ فعالیت عملیاتی خود را کلید زد.

مدیرعامل تهیه توزیع غذای دناآفرین فدک ادامه داد: این پروژه مشترک که نمونه موفقی از سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران است، در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه نوآورانه‌ترین کترینگ ریلی دنیا شد.

مدیرعامل دونا درباره رشد درآمدی این شرکت در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: درآمد شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ رشد ۵۵ درصدی داشته و در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ نیز این رقم ۷۶ درصد افزایش یافته است.

فاتحی زاده درباره برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت بیان کرد: در حال حاضر دونا به ۵۸ واگن، خدمات ارائه می‌کند که با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای، سرویس‌دهی به ۱۲۰ واگن را در دستور کار داریم.

وی گفت: همچنین تولید غذای آماده به منظور متنوع‌سازی محصولات و کاهش ریسک‌های احتمالی از برنامه‌های آتی دونا به شمار می‌آید.

ادامه دارد...

اشتراک گذاری :
ارسال نظر