بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
باید دید که این شرکت بنیادی که جزو تاثیرگذاران بازار بوده امروز در آغاز نیمه دوم بازار می‌تواند از شرایط صعودی نرخ جهانی مس تاثیر بگیرد یا آنکه در ادامه راه نیز بازار قرمز، جبر روزگار "فملی" را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۵۷۹۲

سنگ سولفور دارای بیشترین تعداد فروش در تیرماه

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیر ماه۹۹ شرکت صنایع مس ایران "فملی" مجموع میزان فروش داخلی و صادراتی این شرکت، حدود ۲۷هزار و ۴۴۳میلیارد ریال اعلام شده است.

در این ماه بیشترین تعداد فروش داخلی در سبد محصولات تولیدی را "سنگ سولفور" با ۱۰۰.۶۵۴تن تشکیل داده و بیشترین تعداد فروش در بخش صادراتی "فملی"، کاتد با ۱۱.۲۷۱تن سرلیست این بخش قرار گرفته است.

"فملی" در دوره مشابه ماه پیشین "خردادماه سال۹۹" مجموع درآمد‌های حاصل شده از فروش داخلی و صادراتی خود را ۲۹هزار و ۸۳۷میلیارد و ۹۲میلیون ریال اعلام کرده و در این ماه نیز بیشترین فروش داخلی را نیز از آن "سنگ سولفور" با ۷۵.۶۶۶تن شد.

بر اساس این گزارش، محصول تولیدی سنگ سولفور بیشترین تقاضا را در دوماهه تیر و خرداد داشته اما؛ در مجموع فروش‌های داخلی و صادراتی این شرکت در تیرماه۹۹ با ۸درصد کاهش مواجه شده است.

سنگ سولفور دارای بیشترین تعداد فروش در تیرماه

سنگ سولفور دارای بیشترین تعداد فروش در تیرماه

در ادامه رشد قیمتی مس جهانی مجدد با افزایش نزدیک به یک‌درصدی نسبت به قیمت قبل رکورد جدیدی را ثبت کرد و به قیمت ۶,۶۴۸ دلار رسید ولی این سوال پیش می‌آید که چرا "فملی" در این شرایط بازار جهانی روندی کاهشی را پیش گرفته است.

حال با نگاهی به سابقه ۱۷روز گذشته این شرکت می‌توان دریافت که تنها در ۶روز معاملاتی این شرکت سبزپوش بوده و در سایر روزها، این نماد پُر پتانسیل روزهای قرمزی را تجربه کرده است.

با این اوصاف، باید دید که این شرکت بنیادی که جزو تاثیرگذاران بازار بوده امروز در آغاز نیمه دوم بازار می‌تواند از شرایط صعودی نرخ جهانی مس تاثیر بگیرد یا آنکه در ادامه راه نیز بازار قرمز، جبر روزگار "فملی" را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که این سهم با نرخ ۲.۸۲۰ تومان به عنوان کف قیمت معاملاتی امروز، در زمان دوم معاملات آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
فملی چه میشود؟؟؟؟؟؟
علی
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
محکم سهامتو بچسب دوست عزیز ، چهارشنبه حقوقی همه سهامو جارو کرد ، یه نگاه به نمودار خرید و فروش سهام بکنید ببین خریدحقوقیرو
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
روز چهارشنبه حقوقی ها فملیو جارو کردن ، اونا خبر از افزایش نرخ داشتن
عبداله عبدالهی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
صاحبان کلان سرمایه مثل سایر بخش ها در بورس هم هر کاری که دلشان بخواهد می کنند و هیچکس هم یارای کنترلشان را ندارد،
اونا در تمام میتونی در تاختن برای مکیدن آخری قطرات خون مردم بی پناه هستند،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
این سهام مس ملی ایران یه ده سالی است مدیریت ضعیف دارد که نه رشد آنچنانی دارد نه سود خوب