بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مدیرانی که هر زمان به آنها نیاز هست، غیب شان می زند و راهکار عجیبی برای بازار مسکن و...
کد خبر : ۲۲۵۸۳۶

پرداخت مژدگانی به یابندگان مسوولان گم شده

به گزارش بورس نیوز بعد از آنکه برخی آقایون با نابخردی بازار سرمایه را خراب کردند و آنقدر بورس هراسی ایجاد کردند که بورس را به کابوسی برای گروهی از مردم تبدیل کنند؛ حالا دست به کار شده اند تا راه حل بدهند. جالب است که سنگ اندازان به بازار، میخواهند باز خود را ناجی بازار معرفی کنند! اما از آن عجیب تر هم تعطیلات تابستانی اهالی ملاصدرا است؛ همان هایی که نه جواب تلفن می دهند و نه تازگی ها رویت شده اند و نه در منفی های بازار، کاری انجام داده اند! ما که خیلی ها را پیدا نکردیم؛ اما اگر شما دست تان به این جماعت رسید بپرسید رفیق بازار هستند یا شریک...؟ البته برای یابندگان، مژدگانی هم در نظر گرفته ایم.

بین اهالی ملاصدرا و بهارستان و ونک و... هم گویا بدجوری کل کل افتاده! هر روز یک جا تصمیمی می گیرند و فردا، در ساختمان دیگری جلسه می گذارند تا به این تصمیمات انتقاد کنند. مثلا اهالی ملاصدرا کلی ابتکار و خلاقیت به خرج دادند و به یاد دوران مدرسه شان، بازار را به دو شیفت صبح و بعداز ظهر تقسیم کردند. حالا بهارستانی ها پیغام فرستاده اند که ما راضی نیستیم و بساط تان را جمع می کنیم! بهتر نیست قبل اجرا، کمی فکر و البته کمی هم با هم مشورت کنید؟ بازار سرمایه، بازیچه دست شما نیست...

 

ادامه فعالیت به چه قیمت؟

همه جای دنیا، رعایت مسائل زیست محیطی و سلامت مردم اولین اولویت صنایع تولیدی باید باشد. اما برخی دوستان انگار جز منافع خود چیزی برایشان مهم نیست. مثلا تا زمستان می شود و برای جلوگیری از افت فشار گاز منازل، گاز صنایع را محدود می کنند، از مازوت استفاده می کنند تا تولیدشان نخوابد! بعد هم با افتخار این موضوع را اعلام می کنند و انتظار دارند سهامداران بابت درایت شان، از آنها تقدیر کنند. آن هم نه برای اینکه یک کالای استراتژیک تولید کنند؛ برای اینکه منابع ملی را به محصولی تبدیل کنند که داخل کشور، مازاد داریم و باید نصف قیمت و التماسی، به همسایگان غربی و شرقی، بفروشیم. حفظ تولید به چه قیمت؟

 

پیشنهادی عجیب برای بازار مسکن

افزایش قیمت املاک هم مدت ها است امان مردم را بریده. ولی در شرایطی که داشتن یک واحد مسکونی نقلی، آرزویی است که برخی از مردم مان با خود به گور می برند؛ کسانی هم هستند که ۶۰۰ ، ۷۰۰ یا حتی بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی به نام خود دارند! اگر هم بپرسیم از کجا آورده اید می گویند ارث پدرمان بوده! اما جالب اینجاست که بالایی ها برای رفع مشکلات مردم سال ها فکر کرده اند و هی جلسه پشت جلسه برگزار کرده و فسفر سوزانده اند تا راهکار پیدا کنند و حالا بعد از این همه تحمل فشار، یافتم یافتم سر داده اند! راه حل شان هم این است که مالکان واحدهای مسکونی و ساختمان های نیمه کاره، ملک شان را بدهند و زمین بگیرند. یا زیادی روی اعتماد مالکان به حرف هایتان حساب کرده اید و آنها را ... فرض کرده اید یا...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

اصلاح سنگین بازار، ثمره کج سلیقگی حقوقی‌ها

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

اصلاح سنگین بازار، ثمره کج سلیقگی حقوقی‌ها

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Germany
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
خدا لعنت کنه این مسئولان بی کفایت و دولتی های جیب بر را تا توانستن با عرضه های آبشاری شناور سهمها را افزایش دادند و پولهای باد آورده که مردم با ورود به بورس برایشان به ارمغان آورده بودند را از بازار هاپولی کردند و همچنان برای 150 هزار میلیارد دیگه نقشه کشیده اند..... جا دارد یک زررررررررررررررررررررررررررررررشک به نوبخت بگیم... مرد حسابی همه را از بورس بیزار کردید و اعتمادی را که بیش از یکسال برایش تلاش شده بود را ظرف چند روز بر باد دادید..حالا دنبال باقیش میگردی!!!
مردم دنبال راه خروج از این بازاره بی درو پیکر و بی مسئول میگردند... تنها کاری هم که دولتی ها در اینروزها میکنند ..زدن حرف مفت مبنی بر ادامه حمایت از بورس است... حالا پیدا کنید پرتقال فروش را..!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
موسسه مالی و اعتباری توسعه 1100 واحد مسکونی در قرچک ورامین احداث کرده و چند ساله خالی از سکنه هستند و نفروخته اینو که با چشم غیر مسلح میشه دید!!!
چرا نمیرن سراغ اینها تاا مسکن احتکار نشه
لینک خبرش
https://www.khabirnews.ir/board/detail/732190/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
بورس نیوز ممنون