بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
وزیر نفت گفت: درواقع فروش آنی نفت یعنی آنکه بتوانیم هر میزان که می‌خواهیم نفت اضافه بفروشیم و کسی هم جلوی ما را از نظر داخلی و قانونی نگرفته و درآمد حاصل از نفت فروخته شده را به خزانه واریز می‌کنیم.
کد خبر : ۲۲۵۸۹۴

تمرکز دولت بر فروش آنی نفت

به گزارش بورس نیوز، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت درخصوص فروش آنی به جای پیش فروش بلندمدت نفت اظهار کرد: دولت بر فروش آنی متمرکز شده، درواقع فروش آنی نفت یعنی آنکه بتوانیم هر میزان که می‌خواهیم نفت اضافه بفروشیم و کسی هم جلوی ما را از نظر داخلی و قانونی نگرفته و درآمد حاصل از نفت فروخته شده را به خزانه واریز می‌کنیم.

وی درباره اینکه در بررسی ابهامات طرح عرضه نفت در بورس چه مسائلی باید مدنظر قرار گیرد، گفت: این موضوع در جلسه روز گذشته کمیسیون بودجه مجلس مورد بحث و بررسی‌های قرار گرفت و در پی ارائه توضیحات کارشناسی، بسیاری از نگرانی‌های نمایندگان رفع شد.

زنگنه با بیان اینکه نگاه مجلس در طرح فروش اوراق سلف نفتی کمک به وزارت نفت است، تاکید کرد: قرار است، مشکلات قانونی و جزئیات این طرح طی این چند روز در جلسه مشترک دیوان محاسبات، وزارت نفت، سازمان بورس و اوراق بهادار و کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و حل شود، زیرا قرار نیست کار خلاف قانونی انجام شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس صنعت پالایشی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

واکنش بازار به مصوبه وزارت نفت، منطقی بود!

بورس نیوز بررسی کرد؛

شرحی ساده بر اوراق سلف نفتی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

عدم درک مسئولین از اصل" اعتماد" بورس

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پارند در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ابزار پیشنهادی دولت برای مهار نقدینگی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
هر وقت تونستی نفت رو به خارجیها بفروش برو بفروش از اقبالی که به بازار بورس شده سوء استفاده میکنید و میخواد پول مردم را بالا بکشید اگر راست میگی پالایشگاهات رو تو بورس عرضه کن