بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
تقسیم سود ۸۳۳ ریالی به ازای هر سهم؛

استخراج ۲۴درصد سود خالص از دل "کروی"

تغییر در سودسازی به ازای هر سهم، عمدتاً ناشی از افزایش ۱۵۸درصد جمع درآمد‌های عملیاتی و افزایش ۱۹۵درصد درآمد سود سهام در گزارش حسابرسی شده است.
کد خبر : ۲۲۵۹۵۲

 

۲۴ رشد در سود خالص سالیانه

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، در گزارش سود و زیان ارائه شده توسط شرکت توسعه معادن روی ایران در سال مالی منتهی ۲۹ اسفند سال ۹۸، میزان سود خالص ۲ هزار و ۱۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال ارائه شده و میزان سود پایه هر سهم نیز ۱۴۷۴ ریال برآورد شده است.

میزان سود خالص به نسبت سال گذشته مبلغ یک هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال ثبت شده و در پایان سال ۹۸ ۲۴درصد رشد را پشت سر گذاشته است.

۲۴ رشد در سود خالص سالیانه

بر پایه این گزارش، در صورت وضعیت مالی تلفیقی در تاریخ ۹۹.۱۲.۲۹، سود انباشته "کروی" برابر با ۷ هزار و ۵۵۸ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال بوده و در قیاس با دوره مشابه سال قبل با ۳۶۹درصد افزایش مواجه شده است.

"کروی" با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۲ هزار و ۱۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

شرکت توسعه معادن روی ایران در دوره ۱۲ماهه منتهی به اسفند۹۸، در گزارش حسابرسی شده به ازای هر سهم ۸۳۳ریال سود محقق کرده که نسبت به گزارش حسابرسی نشده ۱۸۲درصد افزایش یافته است.

این تغییر عمدتاً ناشی از افزایش ۱۵۸درصد جمع درآمد‌های عملیاتی و افزایش ۱۹۵درصد درآمد سود سهام در گزارش حسابرسی شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر