بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
ارزش پرتفوی غیربورسی این شرکت در پایان مرداد ماه به ۶۱۶ میلیارد ریال رسیده که این مبلغ شامل ۲۶۲ میلیارد ریال سپرده‌های بانکی است.
کد خبر : ۲۲۶۰۸۴

کاهش در حدود ۶۰۰ میلیارد ریالی مازاد ارزش پرتفوی بورسی شرکت در مرداد ماه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه خود، در پایان مردادماه با مازاد ارزش پرتفوی بورسی ۱.۷۵۵ میلیارد ریالی همراه بوده است.

لازم به ذکر است، این مازاد در ماه گذشته بیش از ۲.۳۳۷ میلیارد ریال بوده و به این ترتیب جمع کل ارزش روز پرتفوی بورسی این شرکت به ۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

با توجه به اینکه پرتفوی بورسی شرکت در شرکت‌های مختلفی سرمایه‌گذاری شده، نمی‌توان اظهار کرد که سهم یا سهام خاصی در کسب این مازاد نقش داشته است. با این حال، با توجه به روند منفی بازار سرمایه به نظر می‌رسد که مبلغ مازاد ارزش پرتفوی بورسی شرکت با کاهش بیشتری نسبت به پایان مرداد ماه همراه بوده است.

ارزش پرتفوی غیربورسی این شرکت در پایان مرداد ماه به ۶۱۶ میلیارد ریال رسیده که این مبلغ شامل ۲۶۲ میلیارد ریال سپرده‌های بانکی است.

در این ماه، مبلغ سود ناشی از فروش سهام به ۱۰۹ میلیارد ریال رسیده است.

همچنین در مرداد ماه مبلغ ۷۶۴ میلیارد ریال سهام شرکت‌ها و سپرده‌های بانکی جدید توسط این شرکت سرمایه گذاری شده است. بخش عمده سرمایه گذاری‌های جدید در سهام شرکت‌های بورسی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۲۵۸ درصدی سودسازی در دوره یک‌ساله ثبت شد؛

۱۲۹ ریال سود هر سهم "وبیمه" در دوره ۹ ماهه

سهامداران این سرمایه‌گذار بخوانند؛

سهامداران "وبیمه" و توجه ویژه به حق تقدم

گزارش شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه بررسی شد؛

افزایش ۳۱۳ میلیارد ریالی ارزش پرتفوی بورسی "وبیمه"

ذره‌بین بورس‌نیوز بر دیگر شرکت سرمایه‌گذاری افتاد؛

افزایش ۱۴۳میلیارد ریالی ارزش پرتفوی بورسی "وبیمه"

ارسال نظر