بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
سیمان داخلی، پرچمدار فروش محصولات تولیدی در مردادماه؛

وزن کیسه‌های "سقاین" ۸۵درصد سنگین‌ شد

در ۵ماهه نخست سال جاری "سقاین" درآمدی برابر با مبلغ ۶۱۲ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، این شرکت شاهد رشد چشمگیر ۸۵درصدی بوده است.
کد خبر : ۲۲۶۱۱۲

رشد ۲۷ درصدی بخش صادرات

گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت سیمان قاین "سقاین" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه ۹۹، مجموع فروش‌های داخلی، صادراتی و درآمد ارائه خدمات خود را مبلغ ۱۳۹میلیارد و ۳۴۸میلیون ریال گزارش کرده است.

"سقاین" بیشترین میزان فروش را در بخش صادرات با محصول "سیمان صادراتی" به ثبت رسانده که مبلغی حدود ۲۱میلیارد و ۲۴۲میلیون ریال درآمد را در کارنامه مالی خود برای سهامداران به همراه داشته است.

رشد ۲۷ درصدی بخش صادرات

با نگاهی به عملکرد این شرکت در گزارش تیرماه ۹۹، میزان درآمد کسب شده در بخش‌های «فروش داخلی»، «صادراتی» و «ارائه خدمات» مبلغ ۱۴۱میلیارد و ۴۶۳میلیون ریال به چشم می‌خورد که در این میان در بخش «فروش‌های صادراتی» میزان فروش را با مبلغ ۱۶ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال ثبت شده و همچنین نظاره‌گر آن هستیم که فروش صادراتی "سقاین" در مردادماه با ۱.۴۹درصد کاهش نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده است.

بر پایه این گزارش، در ۵ماهه نخست سال جاری "سقاین" درآمدی برابر با مبلغ ۶۱۲ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، این شرکت شاهد رشد چشمگیر ۸۵درصدی بوده است.

رشد ۲۷ درصدی بخش صادرات

صادرات شرکت طی مردادماه معادل ۴۲میلیارد و ۴۱۰میلیون ریال بوده که نسبت به ماه گذشته رشد ۲۷درصد داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزن کیسه‌های صادراتی این سیمان‌فروش جذاب شد؛

۱۴درصد افزایش درآمد "سقاین"/ رشد ۴۷درصدی فروش صادراتی

افزایش ۸۰ درصدی فروش ۶ ماهه نسبت به سال گذشته ثبت شد؛

رشد ۳۰ درصدی نرخ فروش سیمان صادراتی "سقاین"

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

روزهای شیرین صنعت خاکستری

ارسال نظر