بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
گزارشی از پتروشیمی آینده بازارسرمایه منتشر شد؛

رشد سودخالص بندرامام(ره) زیر چتر "فارس"

سود عملیاتی پتروشیمی بندر امام (ره) با ۸۲ درصد رشد نسبت به سال گذشته همراه شد ضمن آنکه سود پایه هر سهم در سال ۹۸ نیز به ۹۹۱ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۲۶۱۳۰

۱۱۰ درصد رشدبرای سود خالص یکساله پتروشیمی بند امام

گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت پتروشیمی بندر امام (ره) یکی از زیرمجموعه‌های پتروشیمی فارس که شاید جزو عرضه‌اولیه‌های آتی این شرکت باشد، در صورت مالی سود و زیان منتهی به ۲۹اسفند سال۹۸، میزان سود خالص خود را مبلغ ۲۵ هزار و ۹۶۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بیان کرده و سود پایه هر سهم نیز ۹۹۱ ریال برآورد کرده است.

بر پایه این گزارش، سود خالص این شرکت در دوره مشابه سال گذشته، مبلغی بالغ بر ۱۴ هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال را ثبت کرده و همچنین در سال۹۷ سود پایه هر سهم را ۵۴۵ ریال عنوان کرده است.

۱۱۰ درصد رشدبرای سود خالص یکساله پتروشیمی بند امام

از مقایسه سود خالص در پایان سال ۹۸ با سال گذشته، در می‌یاببیم که این پتروشیمی به میزان ۱۱۰درصد رشد را به همراه خود داشته است.

سود عملیاتی پتروشیمی بندر امام (ره) در صورت سود و زیان منتشر شده، مبلغی با ۳۰ هزار و ۹۱۲ ملیارد و ۵۶۹ میلیون ریال گزارش شده و به نسبت سال پیشین خود به میزان ۸۲درصد افزایش را برای خود ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی بندر امام (ره) در گزارش صورت وضعیت مالی سود انباشته خود نیز مبلغ ۳۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال ارائه کرده و میزان سرمایه در این صورت مالی ۲۶ هزار و ۱۹۵ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال به ثبت رسیده و در قیاس با سال ۹۷، به مقدار ۱۹۳درصد افزایش به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب ۱.۴۵۴ ریال سود به ازای هر سهم در گزارش سالیانه حسابرسی نشده؛

رشد ۱۱۲ درصدی سودآوری هلدینگ خلیج فارس

کسب ۱۰.۴۱۱ میلیارد ریال سود ناشی از فروش در ماه گذشته؛

۶پتروشیمی سودساز "فارس"/ غیربورسی‌های ارزشمند در مسیر تالار

خبری از یک عرضه اولیه؛

"پتروشیمی بندرامام " بورسی شد

ارسال نظر