بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی موافقت شد؛

مجمع "غزر" و تقسیم سود ۳۶۵ ریالی به هر سهم

زمان توزیع سود در اولین مجمع سالانه شرکت زرماکارون بعد از حضور در بورس، صورت‌های مالی تصویب و مقرر شد ۳۶.۵ تومان سود برای هر سهم توزیع و افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی اعمال شود.
کد خبر : ۲۲۶۱۶۲

به گزارش بورس نیوز، شرکت زر ماکارون که با عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام و کشف قیمت ۳۹۷۵ تومانی هر سهم از ۸ مرداد به جمع شرکت‌های بازار سهام پیوسته، امروز اقدام به برگزاری اولین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس تهران کرد.

در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران در محل کارخانه برگزار شد بعد از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۸ تصویب و مقرر شد از سود محقق شده ۱۳۶۵ ریالی هرسهم، ۳۶۵ ریال سود نقدی معادل ۲۷ درصد توزیع شد و مابقی به حساب سود انباشته منظور شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از اخذ مجوز‌های لازم، سرمایه فعلی دو برابر شود.

براین اساس، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از ۱۰ تا ۲۰ شهریور پرداخت می‌شود. سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام هستند از ۳۱ شهریور با مراجعه به شعب سراسری بانک ملت با ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد سهامداری می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند. همچنین سود صندوق‌ها و سبد گردان‌ها از ۱۰ شهریور و سهامداران حقوقی نیز از طریق واریز به حساب بانکی از ۳۱ شهریور پرداخت خواهد شد.

سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از ۱۰ تا ۲۰ شهریور پرداخت می‌شود.

همچنین در مجمع با افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی موافقت شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
«ماکارونی رشته ای» پرچمدار درآمد حاصل شده در شهریور ماه؛

افزایش ۶۵ درصد درآمد "غزر" نسبت به سال گذشته

"پاستافروش بورس" ۸۹ درصد رشد فروش ماهانه ثبت کرد؛

فروش ۶۶۲ میلیارد تومانی در جیب "غزر"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
سود فملی چرا هنوز نیومده
صادقی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
به کسانی که از طریق عرضه اولیه سهام غزر حدود ۱۱ هزار تومان سود تعیین شده که باید برای دریافت این سود حدود ۲ هزار تومان هزینه کپی مدارک پرداخت کنند واقعا که مردم رو مسخره کردند