بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
آخرین خبرها از ترکیب پرتفو و انحلال و ادغام این سرمایه‌گذار؛

رشد ۷۲درصد در سود خالص "تاپیکو"

محصولات شیمیایی در این شرکت سرمایه‌گذاری، در کانون توجه قرار داشته به نحوی که عیار سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش قابل قیاس با دیگر حوزه‌ها نیست.
کد خبر : ۲۲۶۲۲۰

بیشترین میزان درآمدهای عملیاتی شرکت از طریق درآمد سود سهام می باشد.

گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین "تاپیکو" در گزارش صورت خلاصه سود و زیان منتهی به ۹۹.۰۲.۳۱، میزان سود خالص خود را در این دوره مالی مبلغ ۶۰هزار و ۷۵۷میلیارد و ۸۷۸میلیون ریال ثبت کرده و همچنین میزان سود پایه هر سهم این شرکت ۷۴۵ریال برآورد کرده و سود عملیاتی "تاپیکو" مبلغی حدود ۶۲هزارمیلیارد ریال ثبت شده که بیشترین سهم این مبلغ را درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها تشکیل می‌دهد.

بر اساس این گزارش، "تاپیکو" در دوره مشابه سال گذشته میزان سود خالصی برار با ۳۵هزار و ۲۸۹میلیارد و ۲۲۸میلیون ریال را به همراه داشته و سود پایه هر سهم شرکت خود را ۴۳۳ریال ثبت کرده است.

بر این اساس شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در سال مالی منتهی به ۹۹.۰۲.۳۱ به نسبت دوره مشابه در سال گذشته، سود خالص ۷۲درصد رشد را به ثبت رسانده است.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به مرداد۹۹، از محل واگذاری سهام ۶۲۰,۶۴۶میلیون ریال سود محقق کرده است.

سرمایه‌گذاری شرکت در سهام بورسی و فرابورسی نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش یافته و سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های غیربورسی در سال۹۹ نسبت به سال گذشته ۷درصد افزایش داشته است.

بیشترین میزان درآمدهای عملیاتی شرکت از طریق درآمد سود سهام می باشد.

اهداف مهم این شرکت
اهداف آتی مدیریت در خصوص ترکیب پرتفوی عرضه شرکت‌ها در بازار سرمایه از قبیل «چوب خزر کاسپین» و «محصولات کاغذی لطیف» (در انتظار هیئت پذیرش فرابورس)، «سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع لاستیک» و «گروه صنعت سلولزی تامین گسترنوین» (در مرحله مقدماتی و انعقاد قرارداد با مشاور پذیرش)، «نفت ستاره خلیج فارس» در مرحله مذاکرات و اقدامات مقدماتی جهت درج در بازار پایه فرابورس بوده ضمن آنکه در بخش ادغام نیز و انحلال شرکت‌ها از قبیل «ادغام شرکت فیبر بابلسر در شرکت چوب خزر کاسپین»، «ادغام شرکت شیمی تکس در شرکت شیمی بافت»، «انحلال شرکت پتروسینا و شرکت شاخص» در دستور کار قرار دارد.

همانطور که در نمودار مشاهده میشود در این شرکت بیشترین تمرکز بر محصولات شیمیایی گذاشته است.

بیشترین میزان درآمدهای عملیاتی شرکت از طریق درآمد سود سهام می باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر عامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی "شستا" خبر داد،

افزایش ۷۳درصدی سود خالص "تاپیکو"

حقوقی‌ها با آغوش بازار حقیقی‌ها را می‌خوانند

حمایت از سهامدار حقیقی یا درفکر صید بهتر؟

برنده مزایده "شستا" مشخص شد؛

"تاپیکو" و ۱۰۰درصد سهام ماشین‌سازی پارس

ارسال نظر