بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
درآمد صادراتی "فروی" در اوج صعودی قرار گرفت؛

افزایش ۱۰۰درصدی درآمد "فروی"

محصول "کیک روی" با بیشترین تعداد فروش صدرنشین فروش محصولات ذوب روی اصفهان در ماه مرداد بوده همچنین درفروش صادراتی محصول "شمش روی" پرچم‌دار فروش محصولات با بیشترین نرخ فروش در صدر ایستاده است.
کد خبر : ۲۲۶۲۳۱

افزایش 100 درصدی درآمد فروی

به گزارش گروه تحقیق و بررسی بورس نیوز، شرکت ذوب روی اصفهان با نماد "فروی" در گزارش یک ماهه خود منتهی به پایان مرداد ۱۳۹۹ درآمد پس از فروش ۱۱۸۷ تن از محصولات معادل ۹۵۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال بوده که این میزان از مبلغ فروش نسبت به ماه گذشته ۱۰۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش 100 درصدی درآمد فروی
"فروی" در مرداد ماه، ۴۶۰۵ تا محصول تولید کرده که این رقم نسبت به ماه گذشته ۲۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

برپایه این گزارش، میزان فروش صادراتی کشور در گزارش ارائه شده توسط شرکت ۲۷۰ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال بوده که ۳۱۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

در فروش داخلی نیز این شرکت گزارش‌های خوبی را ارائه داده است تولید این شرکت در داخل ۳۸۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

طبق این گزارش محصول "کیک روی" با بیشترین تعداد فروش صدرنشین فروش محصولات ذوب روی اصفهان در ماه مرداد است همچنین درفروش صادراتی محصول "شمش روی" پرچم‌دار فروش محصولات است و با بیشترین نرخ فروش در صدر ایستاده است.

فروش شرکت فروی از ابتدای سال مالی تا آخر مرداد ۹۹، مبلغ ۹۵۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال می‌باشد که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است، اما میزان فروش این شرکت نسبت به دوره مشابه قبل ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر