بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
مدیر عامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس خبر داد:

آخرین خبرها از زمان ورود پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بورس

کد خبر : ۲۲۶۳۷۲

 محمدعلی دادفر مدیر عامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس  با اشاره به ورود پالایشگاه خلیج فارس به بازار بورس گفت: در حال حاضر پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد بورس نشده است.

او با اشاره به اینکه به دنبال پذیرش پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس هستیم، ادامه داد: به طور کلی مقدمات کار در زمینه ورود سهام این شرکت به بورس انجام شده است، ولی این موضوع نیاز به زمان دارد، زیرا ما باید از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شویم.

دادفر اضافه کرد:در حال حاضر در زمینه پذیرش پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بورس جلسات متعددی با سازمان بورس برگزار شده است، اما ما هنوز اول راه هستیم و قطعا ورود پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بورس یک تا دو ماه زمان نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بیان کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان هم اکنون جایگاهی راهبردی در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می‌کند.

او  تصریح کرد: تلاش می‌شود با ورود این شرکت بزرگ به بورس، امکان حضور بیشتر مردم در بازار سرمایه و جذب نقدینگی و حمایت از بخش تولید محقق شود. گفتنی است؛ پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در زمینی به مساحت ۷۰۰ هکتار در ضلع غربی پالایشگاه بندرعباس ساخته شده و ظرفیت این پالایشگاه ۳۶۰ هزار بشکه میعانات گازی است که در قالب سه مرحله ۱۲۰ هزار بشکه‌ای در نظر گرفته شده است

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ارسلان دولتخواه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
با سلام اکنون پذیره نویسی کنند تا مردم سهام 1000 ریالی بخرند .بعد از سهامی عام شدن درصدی سهام در بورس عرضه شودنه اینکه سهام را با قیمت بالا در عرضه اولیه به مردم بفروشند وجیب مردم را خالی کنندمردم مواظب باشید بیشتر عرضه اولیه ها گران عرضه میشودپولش هم معلوم نیست کجا هزینه می شود؟؟؟