بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
تراکنش‌های مردادماه این شرکت، چاپ شد؛

ادامه تثبیت روند درآمدی "سپ"

پس از رشد درآمد‌های حاصل از موبایل و فعالیت‌های اینترنتی در در ماه‌های اخیر، درآمد‌های حاصل از ارائه این محصولات در مرداد ماه از ثبات مناسبی برخوردار است.
کد خبر : ۲۲۶۴۶۹

ادامه تثبیت روند درآمدی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از افت چشمگیر و در حدود ۴۰ درصدی قیمت سهام شرکت سامان کیش در هفته‌های اخیر، گزارش منتشر شده عملکرد مردادماه این شرکت نشان دهنده ادامه تثبیت درآمدی این شرکت در ماه گذشته است.

ادامه تثبیت روند درآمدی

تحقق سود خالصی ۴۹۶ ریالی به ازای هر سهم در شش ماهه نخست سال مالی جاری و تکرار روند درآمدی این شرکت در ماه‌های اخیر، احتمال تحقق سود خالصی در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ ریالی این شرکت را افزایش می‌دهد.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، پس از رشد درآمد‌های حاصل از موبایل و فعالیت‌های اینترنتی در در ماه‌های اخیر، درآمد‌های حاصل از ارائه این محصولات در مرداد ماه از ثبات مناسبی برخوردار است.

با این وجود افت چشمگیر تعدد تراکنش‌های خرید و استقبال مردم از خرید‌های عمده در ماه‌های اخیر و پس از شیوع کرونا، افزایش نرخ ارز در سال گذشته و افزایش هزینه‌های خرید دستگاه‌های پوز جدید و همچنین هزینه‌های استهلاک شاید از اصلی‌ترین دغدغه‌های این روز‌های سهامداران شرکت‌های پرداخت الکترونیک باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
علیرغم کاهش معنادار قیمت سهم این شرکت؛

احتمال تحقق سودخالص ۱۲۰۰ریالی "سپ"

POS بیشترین درآمد را به خود اختصاص داد؛

۴۵درصد رشد سالانه درآمد از تراکنش‌های "سپ"

شاپرک، گزارش عملکرد PSP‌ها در تیر ماه را منتشر کرد:

رتبۀ اول سپ در رشد سهم بازار تراکنش همه ابزار‌ها

ارسال نظر