بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۲۱.۵۰۰ تن لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی ۳۰ مرداد ماه با کاهش ۳.۵۰۰ تنی همراه بود
کد خبر : ۲۲۶۴۷۲

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۱۳۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه اصفهان بودیم که با تقاضای ۱۳۸.۹۰۰ تنی مشتریان مواجه شد که در نهایت تمام ۱۳۰.۰۰۰ تن وکیوم باتوم عرضه شده به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه با افزایش ۱۲۰.۰۰۰ تنی همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب افت ناچیز قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته پیش از آن شد.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

لازم به ذکر است، در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۲۱.۵۰۰ تن لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی ۳۰ مرداد ماه با کاهش ۳.۵۰۰ تنی همراه بود. قیمت این محصول تولیدی شرکت پالایشگاه اصفهان نسبت به هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه با رشدی حدود ۱۰ درصدی همراه بود.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه اصفهان در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

کاهش ۲۴ هزار تنی فروش وکیوم باتوم پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۶۳.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه بندرعباس بودیم که با تقاضای ۴۲.۹۰۰ تنی مشتریان مواجه شد که در نهایت ۲۱.۰۰۰ تن از مقدار عرضه شده وکیوم باتوم این پالایشگاه به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه با کاهش ۲۴.۰۰۰ تنی همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد ۹.۴ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته پیش از آن شد.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه بندرعباس در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

جهش بیش از ۷ درصدی نرخ فروش محصولات پالایشگاه تهران در بورس کالا

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته منتهی به ۶ شهریور ماه، ۲۳.۰۰۰ تن وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه تهران در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۴۰.۱۷۰ تنی و حجم معاملات ۲۴.۰۰۰ تن همراه شد که کاهش ۱.۰۰۰ تنی را نسبت به هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه نشان می‌دهد.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

این محصول پالایشگاه تهران با قیمت ۳۶.۰۲۳ هزار ریال در تن به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه رشد ۷.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

عرضه ۲۲.۰۰۰ تنی لوب کات شامل ۷.۰۰۰ تن لوب کات سبک و ۱۵.۰۰۰ تن لوب کات سنگین پالایشگاه تهران در قیمت‌های ۵۴.۶۴۸ هزار ریال و ۵۳.۲۵۸ هزار ریال به ازای هر تن در هفته گذشته انجام شد که در مقایسه با هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه با رشد ۹.۷ درصدی همراه بود.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه تهران در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

عدم تقاضا برای لوب کات سبک پالایشگاه تبریز در بورس کالا
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پالایشگاه تبریز در هفته منتهی به ۶ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مجموع ۱۶.۰۰۰ تن وکیوم باتوم که تقاضای ۲۹.۵۲۰ تنی و حجم معاملات ۱۶.۰۰۰ تنی و با قیمت ۳۵.۶۸۲ هزار ریال به ازای هر تن مورد معامله شد که نسبت به هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه با رشد ۹.۳ درصدی همراه بود.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

از طرفی این شرکت پالایشگاهی در هفته گذشته موفق به فروش لوب کات سبک در بورس کالا نشد.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه تبریز در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

رشد ۸ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم پالایشگاه شیراز در بورس کالا

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پالایشگاه شیراز در هفته منتهی به ۶ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مجموع ۹.۵۰۰ تن وکیوم باتوم را با قیمت پایه ۳۵.۳۳۱ هزار ریال به ازای هر تن عرضه کرد که تقاضای ۱۲.۰۰۰ تنی این محصول منجر به معامله در قیمت ۳۵.۳۳۱ هزار ریال در هر تن شد که نسبت به هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه با رشد ۷.۹ درصدی همراه بود.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

همچنین میزان فروش وکیوم باتوم این شرکت پالایشگاهی نسبت به هفته ۳۰ مرداد ماه با کاهش ۳.۰۰۰ تنی همراه شد.
در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه شیراز در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد حدود ۱۰ درصدی نرخ فروش لوب کات سبک

اشتراک گذاری :
ارسال نظر