بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی و سخنگوی بانک تجارت اقدامات انجام شده از سوی این بانک در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
کد خبر : ۲۲۶۵۳۱

به گزارش بورس نیوز، احمدی آذر در گفت و گویی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و همکاران درگذشته ازشبکه بانکی به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا، گفت: همکاران شبکه بانکی در جای جای کشور یکبار دیگر در آزمون خدمت و وفاداری به هموطنان سربلند بیرون آمدند و همگام با تلاشگران از جان گذشته شبکه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت برای خدمت رسانی به مردم شریف و مشتریان گرانقدر از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

سخنگوی بانک تجارت یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم بانک تجارت در این ایام همچون سنوات قبل برگزاری آیین‌های سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است. به همین منظور اجرای برنامه‌های ماه محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک و حوزه مقاومت بسیج مورد تاکید قرار گرفت. قرائت زیارت پر فیض عاشورا همه روزه و همزمان با اولین روز ماه محرم به صورت متمرکز و مجازی توسط ذاکر اهل بیت و پخش زنده آن از طریق سیستم‌های صوتی تمام ساختمان‌های بانک در سراسر کشور از جمله این برنامه هاست.

رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت به دیگر برنامه‌های این بانک در این ایام اشاره داشت و گفت: اجرای پویش "همکاران همدل" و جمع آوری خیرات و نذورات نقدی پرسنل بانک تجارت در سراسر کشور و اختصاص آن برای خرید و اهدای بسته‌های غذایی به افراد و خانواده‌های کمتر بهره‌مند یکی از اقدامات بانک تجارت در دهه اول ماه محرم است.

وی با ستایش ایثار و از خود گذشتگی پزشکان و کادر متعهد حوزه درمان طی ماه‌های گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا از پیاده سازی طرح سپرده - تسهیلاتی سفیران سلامت این بانک همزمان با روز پزشک خبر داد و تاکید کرد: این طرح در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف پاسخگویی به نیاز‌های جامعه پزشکی و مجموعه درمانی کشور با رویکرد تکریم و تقدیر از تلاش این قشر راه اندازی شده است. با توجه به لزوم اعمال محدودیت‌ها و ملاحظات ناشی از شیوع بیماری کرونا و به حداقل رساندن مراجعات حضوری افراد امکان ثبت غیر حضوری درخواست تسهیلات از طریق وبسایت بانک فراهم شده است.

احمدی آذر افزود: این بانک در سال گذشته و همزمان با اولین روز‌های شیوع ویروس کرونا در کشور با بسیج تمام امکانات خود در راستای صیانت از سلامت همکاران بانک، مشتریان و مراجعه کنندگان به واحد‌های این بانک ضمن غیرحضوری نمودن تمامی کلاس‌های حضوری آموزشی و سمینارها، جلسات اضطراری کمیته سرمایه‌های انسانی و جلسات متعدد کمیته پدآفند غیر عامل را به‌صورت مجازی و با استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس برگزار و نسبت به اتخاذ تدابیر و راهکار‌های مناسب در این زمینه اقدام کرده است.

سخنگوی بانک تجارت تصریح کرد: با توجه به تاثیر منفی شیوع کرونا بر روی کسب و کار‌های مختلف، بانک تجارت در راستای همراهی با مشتریان بخشنامه‌های متعددی را با موضوعات امهال و تسهیل اقساط تسهیلات قرض الحسنه و اصناف، استرداد اقساط دریافتی تسهیلات به شعب سراسر کشور ابلاغ کرده است. این بانک همچنین در ماه‌های اخیر و به منظور حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با پرداخت ۹۵۹۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۰ هزار و ۶۲۸ میلیارد ریال در استان‌های مختلف کشور، عملکرد موفقی را در بین بانک‌های کشور داشته است.

رئیس اداره روابط عمومی یادآور شد: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استفاده از خدمات الکترونیک در اقشار مختلف جامعه یکی از رویکرد‌های بانک تجارت برای کاهش ابتلای مشتریان به ویروس کرونا بوده که در این زمینه اقدامات متعددی از همان روز‌های نخست به انجام رسید. تهیه هشت تیزر و موشن گرافیک مبارزه با ویروس کرونا از طریق استفاده از همراه بانک تجارت و عدم مراجعه حضوری به شعبه، امکان ثبت درخواست امهال تسهیلات مشتریان در پایگاه اینترنتی بانک، ایجاد امکان پیگیری نامه‌های ارسالی مشتریان از طریق ایجاد دبیرخانه الکترونیکی ۲۴ ساعته، اجرای کمپین خدمات غیر حضوری بانک تجارت با شعار در خانه ماندن جایزه هم دارد از طریق صدا و سیما و شبکه‌های مجازی و تهیه موشن گرافیک با عنوان تمهیدات مراقبتی مشتریان با همکاری جمعیت هلال احمر و تهیه چهار عنوان تیزر ویژه ناشنوایان با محتوای آشنایی ویروس کرونا و راه‌های انتقال آن از جمله این اقدامات است.

وی در ادامه به برخی از تمهیدات اتخاذ شده برای صیانت از سلامت همکاران بانک در برابر این ویروس اشاره داشت و گفت: اجرای برنامه حضور دو سومی پرسنل در محل کار، تعطیلی باجه‌های کشیک برخی از شعب، تعبیه و استقرار حوضچه‌های ضد عفونی در ورودی ساختمانها، توزیع هفتگی ماسک و سایر اقلام بهداشتی و ضد عفونی بین پرسنل، تهیه تیزر‌های آموزشی ویژه کارکنان همه سازمان‌ها و پخش آن از طریق تلویزیون‌های مستقر در شعب، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین برای کارکنان، اطلاع رسانی مداوم نکات بهداشتی و پیام‌های آموزشی برای پیشگیری ابتلای همکاران به ویروس کرونا از طریق پزشک معتمد در پورتال سازمانی بانک، اعطای مرخصی سلامت به افراد دارای بیماری خاص، انجام فرآیند تب سنجی پرسنل در مبادی ورودی ساختمان‌های بانک و ... از جمله این اقدامات را شامل می‌شود.

احمدی آذر در خاتمه با توصیه به استفاده از خدمات برخط و خدمات آنلاین بانک تجارت گفت: همو طنان و مشتریان گرامی بانک تجارت می‌توانند با توجه به کارآمدی خدمات بانکداری آنلاین بانک مانند همراه بانک، اینترنت بانک، نرم افزار "ست" و. از این خدمات بدون حضور در شعب بهره‌مند شوند و درصورت ضرورت مراجعه به شعب، پروتکل‌ها ونکات بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر