بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
بررسی تراکنش‌های دستگاه‌های پوز این شرکت؛

درخواست سهامداران "آپ" برای اتخاذ استراتژی جدید سودسازی

کاهش چشمگیر درآمد‌های حاصل از پشتیبانی دستگاه‌های پوز بانکی و البته سایر درآمد‌های عملیاتی از مهمترین نکات قابل تامل برانگیز گزارش‌های عملکرد منتشر شده این شرکت است.
کد خبر : ۲۲۶۵۴۴

افت درآمد‌های حاصل از پشتیبانی پوز‌های بانکی ادامه دارد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در هفته‌های اخیر شاهد کاهش قیمت سهام شرکت آسان پرداخت در بورس بودیم، گزارش عملکرد مردادماه این شرکت نیز کماکان تحت تاثیر کرونا قرار داشته چراکه مردم خریدهای با دستگاه پوز را در مراحل بعدی خریدهای اینترنتی قرار داده‌اند.

افت درآمد‌های حاصل از پشتیبانی پوز‌های بانکی ادامه دارد

اعلام سود خالص ۳۳۰ ریالی در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و البته روند عرضه‌های سهامداران در هفته‌های اخیر از رویداد‌های با اهمیتی بوده که بسیاری از سهامداران از مدیران شرکت درخواست اتخاذ استراتژی‌های جدیدی را نسبت به درآمدزایی‌ها دارند.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، کاهش چشمگیر درآمد‌های حاصل از پشتیبانی دستگاه‌های پوز بانکی و البته سایر درآمد‌های عملیاتی از مهمترین نکات قابل تامل برانگیز گزارش‌های عملکرد منتشر شده این شرکت است.

همچنین مدیران شرکت باید نسبت به پوشش فروش پین و اعتبار نیز در مردادماه در مقایسه با عملکرد ۵ماهه نخست نیز راهکاری را در نظر بگیرند.

در این شرایط به نظر می‌رسد کاهش تعداد نوبت‌های خرید مشتریان و مصرف‌کنندگان در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا تا حدود زیادی کارمزد ناشی از تراکنش‌های شاپرکی را نیز تحت الشعاع قرار داده که باید منتظر ماند و دید که آیا با کاهش محدودیت‌ها و شیوع ویروس کرونا این چالش شرکت‌های پرداخت به پایان خواهد رسید و یا خیر؟

اشتراک گذاری :
ارسال نظر