بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
نگاهی به عملکرد ۵ماهه اپراتور اول؛

کسب درآمد ۹۰ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریالی توسط همراه اول

دو بخش اصلی درآمد‌های شرکت یعنی کارکرد مشترکین خطوط دائمی و کارکرد مشترکین خطوط اعتباری با رشد تقریبا پیوسته ماهیانه روبرو بوده اند.
کد خبر : ۲۲۶۵۶۳

کسب درآمد ۹۰ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریالی توسط همراه اول در ۵ ماهه نخست

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت همراه اول در ادامه روند افزایشی درآمد‌های خود، در مرداد ماه نیز عملکرد مثبتی داشته و جمع کل درآمد‌های این شرکت در پنج ماه نخست سال جاری به ۹۰ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال رسیده که این درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد در حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

در این بین دو بخش اصلی درآمد‌های شرکت یعنی کارکرد مشترکین خطوط دائمی و کارکرد مشترکین خطوط اعتباری با رشد تقریبا پیوسته ماهیانه روبرو بوده اند.

در جدول زیر روند درآمدزایی شرکت از این دو بخش طی ۶ ماه گذشته ارائه شده است. درآمد مرداد ماه محقق شده از محل آیتم درآمدی کارکرد دائمی مشتریان به ۷ هزار و ۸۸۳ میلیارد ریال رسیده است.

همچنین مبلغ محقق شده درآمد‌های عملیاتی از محل کارکرد مشترکین اعتباری به ۱۰ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال رسیده و به این ترتیب جمع کل درآمد‌های عملیاتی محقق شده این شرکت در مرداد ماه به ۱۹ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال رسیده است.

در نمودار زیر روند تغییرات درآمد ماهیانه شرکت از دو بخش مشترکین دائمی و مشترکین اعتباری ارائه شده است. روند افزایشی درآمد‌های این دو بخش مشخص است.

کسب درآمد ۹۰ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریالی توسط همراه اول در ۵ ماهه نخست

همچنین در جدول زیر ترکیب درآمد‌های شرکت در پنج ماه نخست سال جاری و مقایسه آن با پنج ماه نخست سال گذشته ارائه شده که رشد محسوس درآمد‌های شرکت نسبت به سال گذشته در این جدول مشخص است.

کسب درآمد ۹۰ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریالی توسط همراه اول در ۵ ماهه نخست

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر