بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
نگاهی به پرچمداران سرمایه‌‌گذاری این سیمانی؛

سیمان، آهک و گچ پرچمداران سرمایه‌‌گذاری "سیتا"

سیمان، آهک و گچ پرچمداران سرمایه‌‌گذاری "سیتا" بوده که حفظ ثبات در روند سرمایه‌گذاری در این شرکت مدیون این گروه‌ها است.
کد خبر : ۲۲۶۵۹۳

 

حفظ ثبات در روند سرمایه‌گذاری

گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، جمع سرمایه‌گذاری‌های خود را در انتهای دوره مردادماه ۹۹، مبلغ ۱۰ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال به سامانه کدال ارائه کرده و بیشترین سرمایه‌گذاری در این واحد را، بخش «سیمان، آهک و گچ» با ۷ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال در برگرفته است.

حفظ ثبات در روند سرمایه‌گذاری

همچنین در این گزارش به فعالیت ماهانه تیرماه ۹۹ این شرکت میپردازیم؛ مجموع سرمایه‌گذاری در انتهای دوره "سیتا" مبلغی بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال را به خود اختصاص داده و شاهد آن هستیم که این شرکت سرمایه‌گذاری در مردادماه به نسبت دوره مشابه در ماه پیشین تغییری که چشمگیر باشد نداشته است.

حفظ ثبات در روند سرمایه‌گذاری

بر اساس این گزارش، شرکت‌های در برگیرنده‌ی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین به تعداد ۴۸ شرکت می‌رسد که از این بین ۲۸ شرکت در بورس پذیرفته شده و باقی مانده شرکت‌ها در خارج از بورس به فعالیت میپردازند.

مجموع سرمایه‌گذاری شرکت‌های پذیرفته شده "سیتا" در انتهای دوره منتهی به مردادماه ۹۹، به میزان ۷ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال برآورد شده و همچنین در بخش سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس در مرداد ماه این شرکت به مجموع ۳ هزار و ۸۸ میلیارد ریال دست یافته است.

بیشترین سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس متعلق به بخش «سیمان، گچ و آهک» و «ساخت محصولات فلزی» است و همچنین در بخش سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس نیز «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» و «فعالیت مهندسی» در برگیرنده بیشترین حجم سرمایه‌گذای در مردادماه ۹۹ این شرکت هستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
عجب خریه است سهم چندد هفته است میخام بفروشم نمیتونم همش فرصت فروش داده به جز این