بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مدیرعامل شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس گفت: روند ورود نیروگاه‌ها به بازار سرمایه شتاب بیشتری گرفته که از آن جمله می توان به دو نیروگاه آبادان و گیلان عرضه اولیه شده‌اند، اشاره کرد.
کد خبر : ۲۲۶۶۰۶

عرضه دومین شرکت نیروگاهی در فرابورس

به گزارش بورس نیوز، شهرام صدرا، مدیرعامل شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس در نشست خبری یک دیدار- یک عرضه، سهام این شرکت در فرابورس، اظهار کرد: شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس، مالک نیروگاه سیکل ترکیبی قم بوده که این نیروگاه در سال ۱۳۷۲ ساخته شده و سهم ۱.۲ درصدی از تولید برق کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: نیروگاه قم در سال ۱۳۸۹ از طریق سازمان خصوصی‌سازی به مزایده گذاشته شده که در نهایت تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان موفق شدند این نیروگاه را خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس ادامه داد: شرکت‌های نفت بهران، برق و انرژی صبا و تولید نیروی مرکزی صبا به ترتیب بیش از ۴۹، ۲۴ و ۲۰ درصد از سهام شرکت "بپیوند" را در اختیار دارند.

صدرا خاطرنشان کرد: روند ورود نیروگاه‌ها به بازار سرمایه شتاب بیشتری گرفته که از آن جمله می توان به دو نیروگاه آبادان و گیلان عرضه اولیه شده‌اند، اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس گفت: ۴۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام نیروگاه برق و انرژی پیوند در نماد «بپیوند» برای نخستین بار از طریق بازار اول فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود فروش سهام "بپیوند" تنها تفاوت سودآوری "شبهرن" نسبت به عملکرد سال قبل؛

کاهش سود عملیاتی "شبهرن" در ۶ ماهه نخست

عضو شورای عالی بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز:

نقش حقوقی‌ها در ایجاد جو هیجانی بازار

در روز جاری رقم خورد؛

"گدنا" با ۱۰ سهم برای هر کد

ارسال نظر