بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
در حالی که روز گذشته معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران خبر از برخورد با تریدر‌های یکدانه‌ای داده بود، اما امروز هم این تریدر‌ها در حال جولان در بازار بودند.
کد خبر : ۲۲۶۸۷۹

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، علی رغم وعده معاون شرکت بورس مبنی بر برخورد با اردر‌های یک دانه ای، اما کماکان افرادی با خیالی آسوده در حال ارسال اردر‌های یکدانه‌ای در سهام‌ها هستند.

لاف زنی شرکت بورس یا قدرت نمایی تریدر‌ها

روز گذشته بود که بورس نیوز طی مطلبی به این سوءاستفاده‌ها از سوی برخی افراد اشاره کرد و خواستار برخورد با این تریدر‌ها شده بود.

در همین باره روز گذشته گفت‌وگویی با محمود گودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران صورت گرفت و وی مدعی شد که با این تریدر‌ها برخورد شده است.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران تاکید کرده بود؛ با این تریدر‌ها برخورد و آنلاین‌های آن بسته شده و اطلاع رسانی مبنی بر برخورد با این تریدر‌ها نیز صورت خواهد قرار خواهد گرفت.

در حالی کمتر از ۲۴ ساعت از ادعای معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران در این باره نمی‌گذرد که امروز مجددا شاهد جولان تریدر‌های یکدانه‌ای در بازار هستیم.

بررسی عملکرد تریدر‌ها حاکی است علی رغم ادعای صورت گرفته از سوی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران یا اقدامی در برخورد با آن‌ها صورت نگرفته یا تریدر‌ها از قدرت خاصی برخوردار هستند که به راحتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

گفتنی است بورس نیوز امروز مجددا برای پیگیری موضوع با معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران تماس گرفت که موفق به گفت‌وگو در این باره نشد.‌

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
باسلام
یه حقوقی به تنهای درعرض 5دقیق 15میلیون بجهرم فروخت ورعب وحشت به دل سهامداران انداخت..ضمنا قیمت این شرکت در این4هفته یک تنه از990تومان قرمز پوش بوده امروزهم486تومان صف فروش هست چرا برا 20درصدو50درصد نبستن فقط در مثبت میبندن
ناشناس
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
اگه شفاف سازی بشه و مردم بدونن کار کدوم حقوقی پست فطرت و وطن فروشی شک نکن تکه تکه اش میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کی میخواد برخورد کنه ؟ قالیباف ؟؟؟
از وقتی که اومده کدوم کار درست رو انجام داده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
این اردر ها چه کاربردی داره ؟؟هدف چیه ؟؟ کسی میدونه لطفا جواب بده
الف
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
فک کنم هدف، ایجاد صف کاذبه
mosafer
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
خندیدن به ریش من و شما
ناشناس
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
عده ایی سعی دارن جو جامعه رو ملتهب کنن و ظواهر امر نیز نشون میده دارن عالی عمل میکنن
وحید
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
وقتی اردر 1 میزارن قیمت دومی که مثلا روی 2+ هست از لیست خارج میشه و دیده نمیشه و کاربرا فکر میکنن که همه رفتن تو صف فروش 5- و عملا صف فروش رو سنگین میکنن و سود خودشونو میبرن
amir
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
حرف تا عمل مسئولین زمین تا آسمان اختلاف وجود داره این یک دونه اردرها فقط فقط کارگزاری ها می تونه بذاره برید
حقیقی مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
باسلام . چرا در خصوص صف های فروش نیز مثل خرید که پانصد هزار تومان هست یک حداقل مبلغ لحاظ کنند . اگه انجام نشود به مفهوم دستکاری و همراهی ناظر بورس با رانت داران می باشد .