بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
آیا سفته بازان و ناظران سازمان پاسخ می دهند؛

ادامه انتشار گزارش‌های مایوس کننده "حسیر"

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت می‌توان به رشد تنها ۲ درصدی سود ناخالص این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد.
کد خبر : ۲۲۷۰۹۴

ادامه انتشار گزارشات مایوس کننده

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز درست در شرایطی که این روز‌ها بسیاری از سهام شرکت‌ها شاهد افت بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمتی هستند، هنوز سهامی وجود دارند که رشدی غیر قابل باور را بر پایه معاملات سفته بازانه تجربه می‌کنند.

ادامه انتشار گزارشات مایوس کننده

ارزش شرکت ریل سیر کوثر در حالی در روز‌های گذشته به بیش از ۱۹.۰۰۰ میلیارد ریال رسیده بود که صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۳۹۸ این شرکت حاکی از تحقق تنها ۱۰۳ میلیارد ریال سود خالص و ثبت نسبت P/E بر‌ای بیش از ۱۹۰ بوده که در نوع خود جالب توجه است.

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت می‌توان به رشد تنها ۲ درصدی سود ناخالص این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد که این موضوع عمدتا به دلیل کاهش حاشیه سود عملیاتی علی رغم افزایش درآمد‌های حاصل از جابه جایی مسافرین در این مدت است.

ادامه انتشار گزارشات مایوس کننده

با توجه به احتمال بالای کاهش جابه جایی‌ها و مسافرت‌ها در سال جاری با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا و همانطور که در گزارش سه ماهه این شرکت نیز دیده شد، به نظر می‌رسد کاهش ادامه دار درآمد‌های شرکت و عدم تغییری جدی در سودآوری این شرکت از اصلی‌ترین دغدغه‌های سهامداران این شرکت در ماه‌های انتهای سال خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر